|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Linkje naar vorige episode: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2849346/40 En om de focus maar weer even te verleggen naar minder extreem, maar wel fantastisch drumwerk: |
|
|
|
quote: WTF!!! En dit filmpje is nog geeneens het slechtste filmpje.... |
|
Wel steeds dezelfde patroontjes... Maar wel leuke patroontjes, na een paar minuten krijg ik er alleen de zenuwen van. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 23-08-2010 20:11] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
GOD!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Sjon, ken je deze? |
|
yeah, waar kun je die krijgen? |
|
Weet ik zo niet, via google wel te vinden. |
|
quote: Hehe nee ken ik niet, ik hoef hem ook niet trouwens |
|
quote: http://www.beholdthedestroyer.bigcartel.com/product/less-bullshit-more-blast-beats-shirt Binnenkort ook maar eens bestellen. |
|
Heeft er iemand aanraders voor nieuwe cymbalen? Want ik zoek cymbalen die niet al te duur zijn maar toch kwalitatief goed zijn. Ik weet dat dit vooral smaak is maar ik wou al een paar dingetjes horen zodat ik toch al een richting heb |
|
Persoonlijk vind ik Amedia (patsticks.nl) het merk met de beste prijs/kwaliteit verhouding, vooral de Vigor Rock series. Bekkens van Stagg varieren enorm qua kwaliteit maar soms zit er wat moois tussen. Ze zijn iig van B20 legering gemaakt, wat uniek is voor cheap-ass spul. Ga gewoon testen en let niet teveel op merkje zus-of-zo, want drummers vinden soms de raarste krengen (in mijn oren) prachtig klinken... Piet Klaassen in Badhoevedorp schijnt de meeste keuze te hebben. |
|
Masterwork Troy schijnen ook goed en goedkoop te zijn, schoot me net te binnen. |
|
thanks ja ik weet dat het vooral testen is maar ik wou al eens polsen omdat ik niet alles wil uittesten:p |
|
Ik heb laatst een setje Zildjan ZHT pro gekocht (14" hihat, 16 en 18" crash, 20"ride en Meinl setje (12 en 18" china en 10"splash bedtaled bij Thomann. Onder de €500 samen, en ze klinken prima., |
|
Dan zou ik eerder voor Amedia gaan. |
|
Er komen nog wel een keer goede bekkens, eerst maar eens fatsoenlijk leren spelen. |
|
Goed punt. |
|
quote: Blastbeats zijn gewoon enorm kut! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Da's waar maar het shirt is wel geinig, vind ik. @Sjaakie: |
|
quote:Dat Zildjan setje speel ik ook mee, al een jaar ongeveer. Bevalt uitstekend. Wel heel veel geluid uit die ride trouwens, vraagt soms wel om een ingetogen speelstijl. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beetje Ducttape onderop plakken kan ook, natuurlijk. Niet echt gearslutz-proof maar het werkt wel. |
|
Mijn Paiste Alpha ride was zo "nat" dat ik hem regelmatig droger maakte door met ducttape zakdoekjes erop te plakken. Wat een pokkeding. Gelukkig heb ik nu al enige tijd een ride die wel klinkt zoals ik wil hehe |
|
Ik weet niet of hier al eens Mike Glozier is langsgekomen. Een gast die elektronische muziek van Venetian Snares, Squarepusher, etc meedrumt. Vrij briljante techniek die gast (zegt een gitarist...). Er gebeurt zoveel in die filmpjes dat ik ze zelf al minstens 20+ keer heb bekeken. Ook dit soulnummertje drumt ie erg lekker |
|
Gaaf zeg! Een drum n bass drummer had ik al eerder gezien, maar nog nooit iemand die meedrumt op idm/breakcore! Ik heb zelf de ballen verstand van drum techniek maar het klinkt in ieder geval heel erg strak! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |