|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Update van mijn nog bescheidde kitje. Hopelijk komt er binnenkort een uitbreiding aan. |
|
quote: je website dut ut nie... wil ie mie eehm mail'n? I am mine own redeemer...! |
|
quote: NU? |
|
Mijn nieuwe kit! Tama SL52 Superstar Hyperdrive in Grey Pewter. Met 22x20" basdrum. |
|
Mooi setje bekkens |
|
Ook net zo'n hyperdrive aangeschaft, te gekke kit. En die kick echt moddervet |
|
quote: Ja, absoluut. Vind die handgehamerde bekkens van Sabian beter klinken dan de AAX serie op de één of andere manier. quote: Vet! Stemmen van de kit is trouwens wel wennen vanwege de ondiepe toms, maar zodra je het geluid hebt wat je wilt, klinkt het ook echt te gek. Mijn oude kit staat trouwens ook nog te koop, voor de geïnteresseerden. Linkje naar Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/644956090 Geïnteresseerden kunnen mailen naar svartekunst AT gmail DOT com. |
|
quote: Die AAX studio crashes zijn nog wel fijn, maar dan wel minimaal een 18", van die kleine crashbekkentjes is niks. |
|
quote: Ja, inderdaad. Ik vind de rest van de AAX crashes (op de 18" AAX Studio crash en de 17" AAXplosion crash na) vrij blikkerig klinken. Heb liever het warme geluid van handgehamerde bekkens. |
|
quote: Ja klopt, foto is een beetje scheef, weet nog dat ik nog het een en ander recht moest zetten, haha. Maar de shellset er een van Pearl Vision met de Sensitone snare drum, echt een fijn setje. Hardware is dan logischer wijs ook van Pearl. Bekkens gebruik ik Istanbul; 14 inch hats, 16 + 14 inch crash, 16 inch china, 20 inch ride, en 10 en 8 inch splash. Die laatste is een Trash (niet thrash) splash. Zeer vette groove sound. Stokken zijn zoals altijd bij mij Vic Firth 5B Extreme American Classic. Drummat is een goedkoop afgesneden vloerbedekking van de Kwantum. |
|
Nieuw Atrocity nummertje, wel even de pagina liken anders kan je hem niet luisteren. http://fb.bandpage.com/AtrocityOfficial |
|
liket ziet er vet uit signature |
|
Marc Palmen Heerscht [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 01-04-2013 16:24] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vanavond weer trappen! https://www.youtube.com/watch?v=Lc853r1imxM&feature=youtube_gdata_player |
|
mijn collega zanger en Ik (bassist)ben opzoek naar een drummer voor een nieuw op te zetten band. wijzelf wonen in noord holland. dus, wij zoeken : - dubbel bass drummer - podium en band ervaring - eigen gear counter |
|
Dat uitzicht........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Sessiedrummer voor Aratron. |
|
Het polka gehalte ligt wel vrij hoog, ik zou die hihat toch af en toe even een keer zo snel spelen. |
|
Heb ik meermaals gedaan, maar ik moet zeggen dat ik het contrast met de vrij basic muziek op die momenten vaak te groot vond worden. Dan liever polka-associaties. Maar no worries, er staan ook nog wat meer "vliegende" momenten op de hieruit voortgekomen demo. |
|
Gave setup. |
|
Ik heb sinds een paar maand een Sabian HHX O-Zone. Perfect voor als je een effect-bekken zoekt dat qua geluid overal door heen prikt. Ik weet niet of ik dit al gepost heb, maar verder heb ik een vintage 26" Slingerland kick, Pearl concert toms, en een Pearl Jupiter snare uit de jaren 70. Die kick is natuurlijk veel te groot voor een doorsnee metal geluid, maar voor alles niet-metal is het wel erg gaaf. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |