|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met deze link krijg ik niet echt iets drumgerelateerd. |
|
Belachelijk gaaf ja! Ik heb niets met zijn drumstijl behalve dat hij tenminste een heavy hitter is. Maar dit soort spektakel is gewoon gaaf! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Voor dat soort dingen kan je beter naar de kermis gaan. |
|
Nee, ik verwacht bij een x aantal bands gewoon een enorme show. En Motley Crue is zo een band. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja hoor... |
|
quote: Deze bedoelde ik ja........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Mij te multitasking. Veel te veel knopjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Technisch gezien wel interessant. Alles moet wireless zijn gemiked. Daarnaast... er zou maar een bekken los zitten terwijl je zo'n ding naast je hoofd hebt hangen, hahaha. Dat zou pas een show zijn ! lampje |
|
Ben weer met het twinpedaal, polka's en blastbeats aan het oefenen in verband met de Methylbenzeenreünie op 1 oktober. Barst van de spierpijn in de bovenbenen, met name het dubbele pedalenwerk vraagt veel training. En de conditie, die moet ook beter. Maar het lukt beter dan ik dacht. Uren maken dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: en je echte bandje dan, wil dat wat vlotten? |
|
quote: +1, plus een of andere lag hier toch. Maar de kit is wel geil! |
|
Drumfilmpjes-zeit!! Het is alweer een tijd geleden! Ik drum sinds een maand of 2 in een nieuwe band, One on One, filmpjes uit het oefenhok: Sloppy als de hel hier en daar, maar goed, daarvoor zit je ook in de oefenruimte natuurlijk hehe. Binnenkort iig beginnen met optreden, zin in!! Studio-opnames: http://www.myspace.com/oneononeband [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-06-2011 17:16] |
|
Ik weet het niet, maar mijn linkerpols verkrampt als ik jou zie spelen... Hou je die kant nou zo krampachtig vast als je de snelheid zoekt op je snare en tijdens je fills? [edit] klinkt verder lekker, ik hou wel van de groove! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-06-2011 17:26] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee, niet meer maar dat is wel jarenlang een probleem geweest. Geen kramp meer gelukkig maar 100% soepel is het ook nog niet. Niet te vergeten drum ik pas sinds 2 maanden weer na ongeveer 1,5 jaar break dus ik moet nog een beetje inkomen hehe. En rudiments studeren.. Sja.. Dat zal wel altijd een goed voornemen blijven hahaha, zolang ik kan spelen wat ik wil |
|
Vanavond George Kollias clinic! |
|
@Snaack, Tip voor wat betreft je luie linkerhandje: Optillen die stok! Belangrijker dan pols/vinger/whatever-rudeiments of techniekjes. Veel drummers focussen alleen op de slagtechniek (downstroke), maar omhoog brengen van de stok (upstroke) is net zo belangrijk. Zelfs in snelle fills moet de stok eigenlijk wel 40cm van het vel afkomen, bij jouw linkerhand is dat dan iets ~5cm. Verder wel lekker gedrumd hoor! |
|
quote: Godver, daar had ik graag heen gewild.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het was gaaf. Hij is ook super goed maar je kunt toch echt horen dat het toch echt nog steeds een mens is. |
|
Potje geflipte jazz voor wie het trekt Martijn Vink op drums. Nog één: http://www.youtube.com/watch?v=kO8D35SiVyg |
|
quote: Gaaf! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hij drumt tegenwoordig bij Anouk, dat vind ik ook geweldig. Lekkere baslijntjes ook weer! http://www.youtube.com/watch?v=r00aSm6nyxw http://www.youtube.com/watch?v=mKgcKC0K8iU&feature=relmfu |
|
quote: Vroeger was ik net een Duracell konijn, hahaha, dus het is al een verbetering. Maar na 1,5 jaar pauze moet het weer wat loskomen merk ik. Die linkerpols was vanaf dag 1 een groot probleem en is nog steeds mijn zwakke plek. quote: Thnx. Ben niet ontevreden. |
|
Ik hou wel van drummer met een Duracell techniek, Dave Grohl bijvoorbeeld. Hij speelt echt voor een groot deel vanuit z'n ellebogen, niks mis mee! Een beetje meer actie daar zou jou spel zeker goed doen in mijn ogen. |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |