|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zij is ook wel competent... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nieuwe camera uittesten en oefenen op Gary Chaffee codes...... pfffff daar kun je uren in kwijt + Ted Reed oefeningen [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 27-11-2012 0:27] |
|
dit ziet er lastig uit voor de beentjes signature |
|
Mike Glozier heeft weer een (deel van een)Venetian Snares track getackled: De combi blinddoek + grote oorringen is wat minder geslaagd. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Mijn drumpoging...:D Shoot! :D |
|
gave cd titel! dat drumwerk had ik nooit achter je gezocht! dikke prima! mix drums > snaregeluid vind ik niet helemaal er bij passen (mag wel iets feller ipv dat sloppy geluid > maar wie ben ik he!), cymbalen ook iets harder/feller in mix... tot de 5e!!! I am mine own redeemer...! |
|
Lekker drukwerk! Alleen klinken de cymbals erg goedkoop (lomp en 'kort'). Ja hoor... |
|
Thnx! Er was veel overspraak op de bekkens dus ze staan inderdaad zachter in de mix. Snare is wel bewust, vind ik mooi... :-P |
|
Ik vind dat crash cymbals moeten klinken als explosies. Als golven die kapotslaan op de rotsen. Ze moeten splashen. Veel cymbals klinken echter hol en blikkerig. Zal de mix zijn, wellicht. Ja hoor... |
|
Er zit 1bekkeen bij die een cheapo is. De rest zijn redelijke middenklassers. De overspraak in samenspraak met wat oplap werk maakt dat dit is wat het is. Er komt nog wel een master over misschien scheelt dat iets... Het gezinsleven slokt mijn bekkenen budget op. Staat ook nog een rogers drumkit op zolder die opgeknapt moet worden, maar deze staat er ook al een jaar of vijf.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 17-12-2012 9:46] |
|
Nice! Klussen met je drumkit. Vet hoor, helemaal aan gort customizen die handel! Wel erg gaaf dat je zo lekker aan het drummen bent. Hoe staat het eigenlijk met Fuck Shop (het blijft een debiele naam)? Ja hoor... |
|
Fuckshop is ffe op een laag pitje, door dat ik met Death Squad aan de bak moet en Robin gaat binnen kort down underr. Daarna pikken we de draad weer op. Dit jaar optreden gaat um iig niet meer worden.. Volgende week met Not Otherwise Specified in de Buze @ Braindead speule. 5 Jan 2013 @ de hedon met het zware nieuwjaar.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 17-12-2012 9:47] |
|
Ik blijf bezig met mezelf... Afgelopen vrijdag eindhoven metal meeting.. |
|
signature |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die hakken zijn het slechtste plan ooit, voet horizontaal houden is er zo niet bij. |
|
Dan kun je beter Crocs proberen |
|
quote: Zou het interessanter vinden als ze gewoon licht-erotische dansjes zou doen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: |
|
quote: Koffie+keyboard! Geniale opmerking, dank je wel. Ja hoor... |
|
Afgelopen zaterdag Zwols zwaar nieuwjaar... :D |
|
Heeft iemand tips voor het kopen van bekkens? Ik ben pas begonnen met drummen (electronisch) maar ik wil wel fatsoenlijke bekkens voor om te oefenen/spelen in de oefenruimte/optreden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |