|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Namen die mij te binnen schieten zijn Mario Goossens van Triggerfinger en Bram v/d Berg (filmpje Die gast van Focus, Pierre van der Linden (filmpje) en Ed Warby vind ik ook te gek. |
|
Ik vind mijzelf eigenlijk ook wel te gek. Vandaag voor het eerst met neuwe band gerepeteerd in Schiedam, en ik moet zeggen dat ik het best aardig deed voor iemand die in geen vijf jaar fatsoenlijk een paar drumstokken in zijn tengels heeft gehad. En mijn nieuwe ride heerst alles er uit! Hemel, wat een genot. Ja hoor... |
|
quote: Stef Broks |
|
quote: Is dat je buurman ofzo? Ik kan iig niks vinden. |
|
? |
|
Ja, strak en solide, maar veel meer ook niet. quote: We spelen deze nu met een coverbandje. Ik sla er af en toe nog behoorlijk naast maar damn wat is dit gaaf! Sowieso, Hendrix de man! |
|
quote: Jupz. Boeiender |
|
@ Rotor, ik kan er met mijn kleine brein niet omheen.. een strakke drummer is dus blijkbaar ook saai en niet intressant? |
|
quote: Die man claimed wel meer! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Smaak denk ik. Ik vind Snaack persoonlijk best Heerschen, altijd een genot om hem bezig te zien / horen. Boeiender |
|
quote:Nee. Maar een strakke drummer die klinkt als een computer en niks creatiefs of swingend doet daar ben ik gauw bij uitgeluisterd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@BVT: Ik vind karakter het belangrijkste, soul, groooove. Je hoort het, Mike Mitchell (Hendrix) was niet loeistrak en Bonham rammelde ook van alle kanten maar het zijn wel m'n favoriete drummers. |
|
veel nu-death kunnen ze net zo goed programmeren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja, mee eens. Al vind ik het wel indrukwekkend om live te zien. Ja hoor... |
|
Ik vind Groove ook een goed iets, maar het lijkt nu/komt nu zo over dat strakheid niet belangrijk is. Een drummer die naast de maat drumt, is nogal tegenstrijdig.. Je bent er in eerste instantie om de maat aan te geven lijkt me? |
|
quote:Dus jij verlinkt je vrienden? Maar goed. Maat aangeven is prioriteit 1 wat mij betreft voor een drummert. Maar wat hij daar omheen of tussendoor doet is soms nog belangrijker. Anders kan je net zo goed een computer mee laten doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oefen je alleen maar Metal of ook nog andere stijlen? |
|
Groove ist krieg! Ja hoor... |
|
blitzgroove? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Blitzgroove from above. Infernal winterdemons of groove. Ja hoor... |
|
quote: Ik vind strakheid wel heel belangrijk maar niet heilig, is dat nou zo moeilijk te vatten? Feel daarentegen vind ik wel altijd heel erg belangrijk. Het dat hoeft niet per se "groovy" te zijn, het mag ook "hakken/beuken", "swingen", "rammelen", weet ik veel ... als er maar persoonlijkheid in zit. ---> Gewoon de mening zoals ik hem formuleer, daar hoef je niet per se mee eens te zijn. Ik vind het zelf leuk om andere meningen te horen, no problemo. |
|
quote: Haha, thnx! Ik ben geen technische drummer en ik ben ook niet kneiterstrak, interesseert me ook niet zolang ik de partijen die ik tof vind om te spelen maar kan spelen. Het gaat mij meer om de groove en om het gevoel dat ik in mijn spel kan leggen. En als dat me lukt, vind ik drummen het allerleukste dat er maar bestaat hehe |
|
het is ook allemaal in the eye of the beholder.. Ik vind een drummer die rammelt meer dan iritant om naar te kijken. Ik ben zelf overwegend bezig met metal, qua drums. Hoewel ik wel meerdere malen bij een jamsessie om de hoek ( bluesclub) heb mee gedaan. ( incl blazers/hammond) mijn voorkeur ligt toch bij rammen en beuken. Btw iemand ervaring met deze ride? Wil toch een keer een ride met een grotere bel/langere klank. |
|
quote: Ik zei dan ook tofste heh. Heeft verder niets met techniek,snelle fratsen en dergelijke eideltuiterij te maken. Zo is Rik van De Alpenkruezers ook een favoriet hier of die gast van Peterpan en Raarbaard( Carnalleftovers) is ook een toffe wat mij betreft , niet wereld schokkend maar wel oer degelijk. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 30-01-2011 21:37] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |