|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
geen . [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 11-02-2012 16:06] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Staalman, kun je die linkjes niet even editten* zodat ze wat minder uit de band springen? * Zo dus: [ url=... ] *tekst * [ /url ] [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 11-02-2012 10:42] |
|
Zo, aardig tevreden nu! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bijzonder nice! |
|
Lekkere set up, zeg! Ik vind die ride er lekker uitzien, weet niet hoe die klinkt though. Ik krijg in elk geval zin om te drummen als ik die kit van je zie. Ja hoor... |
|
Ziet er zeker nice uit. Fijne pedalen ook, heb ze zelf ook, alhoewel ik nu wel aan het sparen ben voor Demon drives. |
|
En ik ga nu zingen... Ziet er mooi uit kerel. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Thanks! Ben er inmiddels ook erg tevreden mee! Wilde al zo lang een rack, en doen Staalman aangaf de zijne weg te doen heb ik de knoop doorgehakt. @JR666: Erg vette ride, zeer heldere ping en een moddervette bell. Erg gedefinieerd, en érg luid.. Niet echt geschikt voor subtiele jazz, maar voor pop, rock en metal een perfect schijfje! Staan wel wat geluidsvoorbeelden op youtube, al zijn ze allemaal een beetje kut kwa geluidskwaliteit.. En krijg zelf ook zin om te drummen als ik die foto's bekijk, haha, eindelijk de setup die ik al héél lang wilde! @Sjaakie: Vind het echt superpedalen.. Binnenkort wel weer de beaters vervangen door de originele vilten, nét iets meer gewicht aan de bovenkant en dat beviel me zeer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Naar mijn ervaring gaan dikkere bekkens niet langer mee, en ik ben niet de enige met die ervaring. Gewoon een beetje prijsbewust slaan is de beste optie. |
|
Keihard op bekkens meppen heeft sowieso weinig zin qua balans/volume. Kun je beter inhakken op de toms, die worden door veel drummers veel te zacht bespeeld. |
|
Humor.. Six Feet Under spelen Hammer Smashed Face, maar tijdens het nummer beginnen een aantal gasten (zullen wel drumtechs ofzo geweest zijn) te fucken met de drummer door zijn crashes te vervangen door mini-splashes (Net voor 1:00) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ze zijn eindelijk begonnen met de bouw van mijn drumhok/studio ruimte. Muurtjes links en rechts zitten er al in, en het plafond. Het is een doos in doos constructie, en de demping is maximaal, geloof dat er per muur/zijde 40-50 cm afgaat vanwege de demping en ruimtes ertussen. Vandaag de electricien ook langs, en hopenlijk volgende week klaar. |
|
Goede grap, drummer heeft duidelijk humor, temeer omdat hij zich ook nog even bij het publiek voegt. Jammer dat de muziek me niet kan boeien, want het lijkt me een sympathieke band. Ja hoor... |
|
Ik dacht dat Ortwin vast zat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb een Tama Rhythm Watch RW100 te koop, incl. verpakking / gebruiksaanwijzing en beschermhoes. Ziet er nog zo goed als nieuw uit. Iemand interesse? pascal punt spierings at gmail punt com "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Je hebt mail. |
|
Mail terug! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nice... @Sjaak Wellicht al wat tussenfoto's? |
|
Ik heb zelf al jaren een Alesis D4 module en zit er aan te denken om een DM5 te nemen. Heeft iemand ervaring met deze module? [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 01-03-2012 15:30] |
|
Een d4 is ongeveer hetzelfde als een dm5 maar dan wat nieuwer. Sommige hebben zelfs liever een d4 dus zo'n gigantische upgrade is het ook niet. |
|
Andersom bedoel je denk ik.... Weet je ook of de de DM5 minder latency heeft dan de D4 want dat vind ik eigenlijk het belangrijkst. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 01-03-2012 17:25] |
|
Ja andersom idd Weet niet heb er nog nooit iemand over gehoord. |
|
Wat een goor kapsel Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |