|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=NzSGrIokS9g&feature=related Ik ben er nu wel uit. Naar mijn mening is George Kollias gewoon de beste deathmetal drummer. lampje |
|
Weet iemand ook welk bassdrumvel van Remo het "laagst" klinkt? |
|
Ik weet welke dat is: Powerstroke Pro, maar volgens mij kan er dan geen trigger bij op. Wat ik wil is een loodzwaar geluid uit de acoustische kick en dan de attack via triggering. |
|
Remo Powersonic misschien een uitkomst? Heeft zo'n dempkussen aan de onderzijde, kan aan de bovenkant zo een trigger worden geplaatst.. Had ik op mijn vorige kit liggen, knalde als een kanon Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
powerstroke 3. |
|
Ik ben niet zo'n foto-plaatser, maar deze zijn het wat mij betreft wel waard: mijn eigenste Yamaha Recording Custom. |
|
Morgen mijn spullen in de verkoop doen... ik kap met drummen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nog wat leuks in de aanbieding? |
|
hi-hats 2x ride 2 crashes 1 splash Niets voor jou denk ik want het is allemaal Sabian "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik denk dat een aantal mensen (waaronder ik) graag wil weten wat voor Sabians het precies zijn, Staalman. |
|
Ik ga het morgen even netjes vermelden. De ene hi-hat is iig een Dave Weckl signature die echt monsterlijk mooi klinkt.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ha, de recording custom; alleen maar de beste kit ooit. Ja hoor... |
|
quote:Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kan maar geen band vinden (weet eigenlijk ook niet meer wat voor muziek ik wil maken), zit met een huishouden met 2 kleine kinderen en beide ouders die onregelmatige diensten draaien... Kortom, het ontbreekt mij aan tijd en zin. En het feit dat mijn lichaam niet echt meewerkt... Ach, drummen is als fietsen... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 28-06-2011 9:23] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dat is waar. Al heb ik voor het twinpedaal wel meer dan een jaar oefenen nodig gehad om het weer enigszins lopend te krijgen. Maar goed, ik ben dan ook geen natuurtalent wat drummen betreft. Zelf heb ik mijn drumuurtjes wel nodig om te ontspannen en afreageren, anders houd ik het echt niet vol met al dat werken en zorgen. Nu met afstuderen merk ik dat ik het erg mis, de repetitieavonden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
geen kinderen maar snap 't wel. Ik ben vrij druk met werk, druk sociaal leven, weinig rest-tijd, en dan schiet actief muziek maken er echt bij in. Ik ben een drummer, maar thuis kan ik alleen bassen of gitaar spelen, dus doe ik dat (zachtjes) om wat te kalmeren. Een elektrische kit is (helaas) geen optie, maar zodra ik verhuis komt die wel. Kan ik weer meppen. Ja hoor... |
|
Ik ga nu kijken of ik eventueel bij een band kan gaan zingen... Dat is makkelijker omdat ik qua zang maar één stijl wil. Scheelt het vele tillen en kan low-profile. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zonde man, maar begrijpelijk!! |
|
quote: +1! Wel zonde om te stoppen met drummen idd, heb het zelf ook wel eens overwogen vanwege tijd- en ruimtegebrek.. Maar nog altijd blij dat ik toen mijn kit niet heb weggedaan Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Coated Emperors op m'n toms gezet, precies wat ik zoek: donker met definitie |
|
Heb ik ook tijden gehad maar ben naar evans geswitched want die coating van remo ligt er zo snel af. |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Doet ie goed hoor, maar heb je gezien hoeveel endorsements en custom shit nu al op zijn naam staat? Hij mag niet meer spelen, hij moet spelen (voor pappa vermoedelijk). |
|
quote: dat was me inderdaad ook al opgevallen ja. Pappa heeft m verkocht. Maar ik heb t idee dat ie t zelf nog niet helemaal in de gaten heeft en nog wel met heel veel plezier speelt, en dat is ook belangrijk. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |