|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, dat gaat toch niet werken. |
|
het kan ook andersom signature |
|
quote: Ook wel een goed plan, lijkt me sowieso superleuk om te doen. Maar ik moet metaltechnisch gezien wel een beetje fit blijven voor als ik weer eens Atrocity shows moet spelen. Op 220 bpm bombblasten valt niet mee, tenminste voor mij. |
|
quote:We zijn nu met de band bezig om zelf gemaakte loops met drumbeats en electronische en vervormde geluiden bij onze nummers live in te starten. Valt nog vies tegen om met een electronische drumbeat mee te spelen, elke onstrakheid valt onmiddellijk door de mand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heb ik ook een paar jaar gedaan, vond het heerlijk! Kneiterharde click op mijn hoofd en gaan Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja, dat kun je ook maar beter niet doen. Wel maf trouwens, strakke drummers klinken beter dan niet-strakke drummers en toch is het juist dat tikkie "onstrakheid" wat strakke drummers zoveel gaver maakt dan electronische beats. |
|
Schwung is nodig. @Bats: Oefenen met click... enige oplossing. Hoewel, het zou tegenwoordig toch wel mogelijk moeten zijn om het tempo van een sample af te laten hangen van een snare of kick trigger? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Ja klopt. Maar ik laat de bassist de ritmes instarten en meespelen, die is zo strak als een metronoom. We zijn echt een ontzettend strakke ritmesectie samen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat vet en wat een meppen zeg... Ziet er nogal houterig uit ....Als ik t zo kan..:d |
|
Vetjes gedaan zeg! Drummersface FTW! |
|
Inderdaad vet gespeeld. Die gast kan trouwens beter een spiegel voor het drumstel zetten, dan leert hij die grimas in no-time af, hahahaha ! Maar toch, hardstikke vet drumwerk. lampje |
|
quote: Ik luister graag naar "gabber" muziek. Maar die anger fist is zo zaaddodend. Bah tu tu tu FUCK OFF IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
OUD? TRALALALALA IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vet, ik ben ook al een tijdje aan het oefenen op jungle/DnB, de ritmes lijken complexer dan ze in werklijkheid zijn maar het gaat er om dat je alles heel licht en gelijkmatig speelt, en dat is het moeilijkste |
|
Dat geldt voor de meeste stijlen. Blues is technisch vaak ook niet zo moeilijk maar om het lekker te spelen is een ander verhaal. Daarom is Steve Jordan een van m'n drumhelden. Dave Grohl idem, AC/DC etc. etc. |
|
Steve Jordan is echt te gek. Vroeger snapte ik niet wat hier zo goed aan was omdat ik dacht dat alles zo volgepompt en ingewikkeld mogelijk moest zijn. Tegenwoordig snap ik dat het allemaal om timing draait, en het consequent toepassen van die timing. Juist dat vraagt enorm veel coördinatie en techniek. |
|
quote: Ik vind de ghostnotes op hoge snelheid zo zacht mogelijk spelen moeilijk. |
|
Ik heb gister een wit voorvel gekocht, even wennen maar ben er wel mee in m'n nopjes! |
|
Lijkt mij ook wel wat maar ik vraag me af of dat bij mijn kit wel vet is [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 22-11-2012 0:37] |
|
quote: Staat erg sjiek! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
@Joris. Dat vroeg ik me ook jaren af bij mijn set. Wat dat betreft ben ik zoals de meeste drummers best een wijf. Even wennen qua gezicht maar staat ook bij jouw kit veel vetter dat weet ik wel zeker! Kopen die handel!! |
|
quote:Mooie opstelling, lekker basis. Had ik vroeger met mijn punkband ook zo. Nu heb ik een tom en een crash meer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik speel tegenwoordig ook zo minimaal mogelijk qua set-up, best een uitdaging na jaren lang blastbeats en double-bass geweld. heerlijk basic. Aangezien dit doorgaans een metalforum is, ff kneitersharde strak drumgeweld: https://www.youtube.com/watch?v=EmsBslh_AIo |
|
quote: Dominator is een beest, zag hem gisteren live Geluid was kut van DF maar de drums stonden het hardste Toen matte modin weg was dacht ik nog hoe vervang je zo iemand, maar dat is ze 200% gelukt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |