|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb net bijna 3 jaar met sabian crash(es) in mijn setup gespeeld dus zo erg ben ik ook weer niet |
|
Repost, maar godverdomme, kereltje kan aardig trommelen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
Zijn er ook tomvellen die qua geluid tussen Pinstripes en Emperors zitten? |
|
quote: Klinkt vooral veel naar de solo van Tony Royster, als je goed luistert. Maar die was toen 11. Oh, en Dappere Speerwerper; Pemperors? Of zullen die naar poep klinken? Ja hoor... |
|
quote: Niet echt, hoewel Evans G2's een tikje ronder klinken dan Emperors. Emperor is een goed uitgangspunt vind ik want die kun je op veel manieren droger maken. Pinstipres opener maken is daarentegen geen doen. - Je kunt dikkere bijv. resovellen nemen. Dit is een wereld van verschil. Voor je nieuwe resos aanschaft kun je het effect testen door wat ducttape op je resovel plakken. - Stemming. Slagvel en reso op dezelfde pitch klinkt het meest resonant. Als slag en reso niet gelijk zijn gestemd hangt de resonantie af van het interval tussen reso en pitch. Als je net 'off phase' zit klinkt je tom een stuk droger. - Moongel of Ducttape. Voor hele milde demping een klein stukje tape helemaal aan de rand van het vel plakken. Neem een groter stuk en meer naar het midden voor meer demping. Vergeet niet een tom op een afstandje een stuk droger klinkt dan van dichtbij. Als jij het achter je kit te open vind, kan het goed zijn dat het op een afstandje juist perfect klinkt. |
|
Nieuw nummertje: http://www.myspace.com/slugstain Een van onze meest traditionele doomnummers, "niet vooruit te branden" dus maar ben toch benieuwd naar jullie mening. Ongezouten bitte. |
|
Jahoor! |
|
Geil |
|
Ze zien er erg mooi uit. Boeiender |
|
Zeker netjes! hopelijk komt het je snelheid ten goede, je voetjes waren toch een beetje aan de luie kant hè. |
|
een oudje dan maar.. |
|
Wat precies vind jij hier leuk of goed of wat dan ook aan? @ Jelle, binnenkort maar eens flink met mijn anklemotion bezig, ik kan alleen maar hard trappen zonder heel veel techniek maar dan worden langere snelle stukken van 210+ nogal zwaar Oh ja kan je niet even een rechtstreekse link van dat nummer posten, dat kutmyspace werkt weer voor geen meter, blijkbaar moet ik me nu inloggen om iets te kunnen luisteren ofzo |
|
Hier staat ie ook, bovenaan http://www.facebook.com/pages/Slugstain/138187112863466 Wederom in een take in de oefenruimte opgenomen. Het andere nummer op de split heeft meer peper in de kont, zal zien of ik die nog es kan posten. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
strak is het niet, maar op stiletto's had ik nog nooit iemand zien drummen signature |
|
quote: Beetje late reactie maar oke. Ten eerste, vette sound. Ten tweede, kan ik hem al downloaden? |
|
Geen idee. Gewoon even kopen man, ik heb die Dr. Doom CD ook. Twee keer gedraaid, maar daar gaat het niet om! PS stuur je tzt wel wat mp3tjes oid. |
|
quote: mooi dat shot dat ze met hakjes aan zit te drummen... kennelijk gaat dat beter dan ermee lopen (bij mij althans wel). co-operation not competition! |
|
quote: Ik had nog nooit een shemale zien drummen. |
|
lol @HRI, ik wil niet eens weten hoe je aan die wijsheid komt, haha. Weten mensen hier waar of wat oefeningen om mn "puka" op de hihat te verbeteren, die thrashbeat, zeg maar? Op de ride is geen probleem, maar als ik op mn hihat verder wil gaan faal ik echt keer op keer. |
|
Verdiep je in Moellertechniek zou ik zeggen |
|
Geen idee wat je daar mee bedoeld, die 'puka', zoiets als de D-beat? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |