|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zag op de site van de Little Devil (Tilburgs cafe) dat op 29 april oa Darkall Slaves (Franse death, aanvang: 23.00 uur) daar speelt! www.myspace.com/darkallslaves www.littledevil.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-03-2011 0:31] |
|
Als ze aanhouden dat er op beide dagen even veel bands spelen zal het de vrijdag zijn denk. Anywho, kaartjes voor de vrijdag zijn binnen. |
|
fantastisch, ik kan namelijk alleen vrijdag. |
|
Vrijdag 29 april: Aeon (SE) At The Gates (SE) Atheist (US) Blood Red Throne (NO) Cripple Bastards (IT) Exhumed (US) Hail Of Bullets (NL) Incantation (US) Kraanium (NO) Magrudergrind (US) Master (US) Misery Index (US) Nox (NL) Zaterdag 30 april: Autopsy (US) Beneath The Massacre (CA) Benighted (FR) Decapitated (PL) Grave (SE) Hate Eternal (US) Logic Of Denial (IT) Macabre (US) Obituary (US) Obscura (DE) Prostitute Disfigurement (NL) Rompeprop (NL) Sarcolytic (US) Septycal Gorge (IT) That's what it will be. Lukt vast niet allemaal. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mooie verdeling in principe, maar aangezien ik alleen de vrijdag kan ben ik er toch niet zo heel blij mee. Vooral Decapitated en Grave missen is jammer. |
|
Ik had ook gehoopt op de bands die ik wilde zien op 1 dag, maar ze zijn mooi verdeeld, helaas. Nog maar even verder twijfelen dan. |
|
quote: Je vergeet Wormed |
|
Vrijdag: Aeon, At The Gates, Atheist, Beheaded, Blood red throne, Cerebral bore, Exhumed, Hail Of Bullets, Incantation, Master,Misery index, Nox Zaterdag: Autopsy,Beneath the Massacre, Benighted, Birdflesh,Decapitated,Grave, Hate Eternal, Ma...cabre, Obituary, Obscura, Pathology, Septycal gorge, Soreption,Wormed zwaar.. |
|
Vrijdag: bands Zaterdag: bands laten we niet al te moeilijk gaan doen |
|
Jammer dat Master en Autopsy op verschillende dagen spelen. Maar ik denk dat ik er zaterdag wel bij ben. Bareuh... |
|
Rond welk uur is de eerste band vrijdag? |
|
Vorig jaar was dat geloof ik een uurtje of 3 smiddags. Zou Septicflesh trouwens niet de laatste band kunnen zijn op de vrijdag? Ze zijn rond die tijd in Belgie/Frankrijk. |
|
Dat zou echt VET zijn! Septic Flesh heerst! |
|
Met alle respect; het zou gaan om een "very special act", en dan verwacht ik toch echt een project, dat zelden of nooit optreedt, of een reunie of iets in de trant. Niet een "gewone band" als Septic Flesh. |
|
Ik hoop niet op Six Feet Under eigenlijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik dacht aan iets als Hate-Plow, maar dat zal niet lukken ivm tourschema van Malevolent Creation. Bloodbath vind ik ook nog steeds wel een kanshebber. Of misschien Possessed ? |
|
Ik acht de kans klein, maar Decapitated en Bloodbath zijn 2 strakke namen. Ze wachten waarschijnlijk zo lang met deze announcement omdat ze nog bezig zijn met het tijdschema. Wanneer de laatste band aangekondigd zou worden, zou het tijdschema bekend gemaakt worden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Possessed klinkt tot nu toe als enige echt speciaal genoeg eigenlijk. Lijkt mij overigens wel heel gaaf. |
|
iemand nog een suggestie voor een bed&breakfest oid in tilburg van vrijdag op zaterdag? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Eens, of ze moeten met dat 150 koppige orkest komen, dan is het natuurlijk weer wel een very special act Hoop stiekem nog steeds op Gorguts. Al zal dat voor velen ook niet onder de noemer very special act vallen. |
|
Septic Flesh symphonica in Rosso of wat moet ik me daarbij voorstellen? [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 15-03-2011 21:57] |
|
quote: http://vimeo.com/20847829 |
|
Chuck opgraven voor een optreden van Death zou wel 'very special' zijn. |
|
quote: very very special, impossible ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |