|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
De tijdschema's zijn vernieuwd: Vrijdag Zaterdag [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-04-2011 15:11] |
|
Het zal nog steeds geren en gepuzzel worden vrijdag 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Balen, Pathology en Obituary overlappen nou voor een deel. |
|
Ja dat zuigt behoorlijk. |
|
Shit! Nu is heel mijn schema door de war! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als er iemand nog een ticket in de aanbieding heeft voor een vriendenprijs, hou ik me aanbevolen. |
|
Omdat de mod en FA zo vriendelijk waren voor het broertje met ongeluk van Bobo: "Hoi mensen, Door een ongeluk kan mijn broertje toch niet mee naar Neurotic Deathfest. Dat is waarom ik er graag vanaf wil...... Wil er iemand voor een goedkoper prijsje wel heen? Mail me dan. Grunts, Bobo" schrantzbobo @ gmx.de (http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=13895) En ik zie nu dat deze persoon ook te vertrouwen is, dag Boris Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zie een match. |
|
Dat ook, ja wat een wonderen :') yowannuz, mailen! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-04-2011 23:16] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Voor mij zal het ongeveer dit worden, al wordt dat ongetwijfeld weer anders dan gepland: Incantation Beneath Misery Index Master SouthWicked Necrophagia Cerebral Bore At the Gates Obscura Prostitute Disfigurement Beneath the Massacre Soreption Hate Eternal Obituary Grave Autopsy Benighted |
|
Hoi mensen, Door een ongeluk kan mijn broertje toch niet mee naar Neurotic Deathfest. Dat is waarom ik er graag vanaf wil...... Wil er iemand voor een goedkoper prijsje wel heen? Mail me dan. Grunts, Bobo |
|
Dat Necrophagia, wat is dat nou eigenlijk precies? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
je zou natuurlijk eens wat kunnen downloaden om het te checken... Ik vind het wel lekker gave/zieke death metal. |
|
quote: Het is niet echt hoogstaand allemaal, maar wel ontzettend kvlt dat Necrophagia. Phil Anselmo (Pantera, Down) heeft er ook een paar jaar gitaar gespeeld [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 27-04-2011 15:17] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Een reden te meer om het te haten. Bareuh... |
|
quote: Stel je niet aan man, hij is er al jaren uit 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Sorry, ik had er een knipoog bij moeten zetten. Necrophagia vind ik trouwens best aardig, hoor. Bareuh... |
|
quote: Ja met die plaats je je opmerking in een totaal andere context Ga jij zelf ook naar NDF? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 27-04-2011 12:01] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: A capella groep. Uitchecken die boyz! |
|
Wouter, ik heb geloof ik je telefoonnummer niet, ook niet zo heel spannend, maar het is denk ik wel wijs om een rugzakje met een slaapzak en kussen mee te nemen, ik heb geen fatsoenlijke logeerspullen meer. Dump het maar bij de stand vrijdag. |
|
Will do! |
|
Sixpackjes Hoegaarden zijn ook altijd welkom! |
|
Komt voor de bakker. |
|
Als je slim bent leg je je eigen voorraad ook daar neer he, scheelt een hoop met kopen daar. Wordt feest dit weekend!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |