|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Komt maandag. |
|
Ik wil puzzelen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb momenteel even genoeg aan de Roadburn puzzel dus komt wat mij betreft prima uit |
|
Het is maandag! Tijdschema dag! |
|
quote: |
|
DAAR IS IE DA N Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Geniaal tijdschema Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vrijdag: misschien stukje Logic Of Denial (ooit eens gereviewd), incantation, aeon, exhumed, misery index, stukje kraanium, stukje master, atheist, magrudergrind, stukje necrophagia, hail of bullets, at the gates, beheaded Zaterdag: Obscura, misschien Prost. Disfigurement, Decapitated, beneath the massacre, macabre, pathology, hate eternal, obituary, graved/wormed, autopsy, benighted Epischer dan episch. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
At the Gates maar een uurtje? Verder prima schema |
|
Haha Magrudergrind staat voor 40 minuten ingeplanned :p |
|
Hoezo 4 podia? Vorig jaar toch maar 3 weer belachelijk veel overlappingen |
|
Aan de overkant van de 013 is er een podium bijgekomen. Even stukje naar buiten lopen. (toch?) Hier en daar wat kleine overlappingen, maar mijn favoriete kan ik helemaal zien zoals het er naar uitziet. |
|
Ik vind het wel een goed schema, kan bijna zien wat ik wil. |
|
quote:Rekening houden met de calorienverbranding met al die eettijd, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dit is een hele rare zin in deze context |
|
Jammer dat Rompeprop en Prostitute tegelijk spelen. |
|
op 1 podium? Zalig! signature |
|
Onderstaande bands wil ik graag zien, maar overlappen elkaar: Op vrijdag: Exhumed en Aeon Hail Of Bullets en Cerebral Bore Op zaterdag: Vulvectomy en Obscura Decapitated en Prostitute Disfigurement en die weer met Rompeprop Hate Eternal en Pathology Keuzes!!! Verder vind ik het vreemd dat Defiled in het Midi-theater speelt en BTM in de kleine zaal. Vorig jaar was het bij BTM (ook kleine zaal) bommetje vol. Is Defiled zo populair? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-03-2011 21:16] |
|
HEUY!!!! Zo.... kaartjes binnen en hotel gereserveerd |
|
Good busy, kerel! |
|
HEUY!!!! Jij ook het hele weekend daar met hotel?.... hebben we zaterdagochtend een Irish Coffe ontbijt |
|
Slaapplaats ook maar eens zoeken |
|
Je kan 's avonds toch gewoon met de trein terug naar huis gaan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gewoon een student met een kamer op de kop tikken. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |