|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Had niet verwacht dat, als Sgeiterdt-lijstje klopt, At The Gates en Autopsy beide op dezelfde dag spelen. EDIT: Op http://www.autopsydeathmetal.com staat dat Autopsy op de zaterdag speelt... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-02-2011 20:33] |
|
quote: http://www.myspace.com/autopsyfansite/shows Wat zou nu de goede datum zijn? Ik hoop iig dat ze op vrijdag spelen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat de officiƫle site in tegenstelling tot een Fansite wel gelijk heeft. EDIT: Volgens de Obituary site spelen zij ook op zaterdag. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 25-02-2011 13:21] |
|
Ik hou nu al mijn hart vast voor overlappingen.. Zoals het pijnlijke carcass/man must die van vorig jaar |
|
ik vond carcass vorig jaar ontzettend knallen, veel beter dan op loud from the south ofzo. |
|
quote: Ik hoop beide dagen. Bareuh... |
|
Vanwaar komt het six feet under gerucht? |
|
Het komt volgens mij gewoon omdat iemand zijn favoriete band opnoemt. |
|
Cannidal Corpse? signature |
|
quote: Niet bepaald mijn favoriete band overigens, kwam van een ander forum af. Die band tourt wel rond die dagen in Europa. Ach, we zullen het vanzelf merken. |
|
Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis? Typfoutjes niet uitgesloten! |
|
Ik hou niet van grindcore. |
|
Ik ook niet van die specifieke meuk, maar ik doelde erop om doelloos bands rond te bezuinen waardoor mensen denken dat het serieuze mogelijkheden kunnen zijn. |
|
Panzerchrist aub!!! signature |
|
quote: Het stond er dan ook als een vraag. |
|
quote: |
|
ken je die? met hond op zang signature |
|
Lijkt mij wel een welkome afwisseling, keertje wat anders. @Hupneus: Ga jij ook naar dit festival dan? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-03-2011 12:56] |
|
Hatebeak! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik zou wel willen gaan eigenlijk mooie namen net als Houten DF signature |
|
quote: Dan ga je toch? Of kun je niet? |
|
keuzes maken... zweifel signature |
|
quote: Te gekke band ja Bart, je bedoelt Caninus. Project van enkele leden van Most Precious Blood, met twee honden op zang. Hebben een vette Agnostic Front-cover gemaakt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beter, zou eerst toch niet gaan ivm de kleine, maar aangezien Mart 's werelds makkelijkste baby is, durf ik het wel aan om 1 dag te gaan, dus ik kan de 29ste wel Mijn moeder is zo lief een vakantiedag op te nemen zodat ze op kan passen :D |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |