|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tof! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/330660/5?hl=the,gates www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+ AT THE GATES VET!!!! |
|
Nice! Ik heb m'n combiticket alvast besteld. |
|
Ik vroeg me gisteren nog af wanneer ze nieuwe namen zouden aankondigen! At the gates wooohoo!!! Gelukkig kaartje allang in the pocket! Septycal Gorge en Sarcolytic zijn ook zeker vet, logic of denial is wel acceptabel. Al een knettergoede line-up zo! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-12-2010 17:03] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gorguts erbij aub! |
|
Dat sowieso! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Doe nog maar wat meer old-school deathmetal. |
|
mss Repulsion deze keer? |
|
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen, misschien morbid angel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
HEUY!!!! Dit jaar maar op tijd een hotel regelen, is goedkoper dan de oplossing van afgelopen editie |
|
beter dat ze demigod hier halen en dan ook hier volledig slumber of sullen eyes gaan spelen! |
|
HEUY!!!! Dismember erbij, altijd goed |
|
Crucifyre, Tormented, Death Breath of Claws lijkt mji wel een uitstekend plan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Over old-school death metal gesproken: Morgoth staat op Death Feast Open Air. Misschien een kansje dat ze 2 maanden ervoor in Tilburg langskomen? Ik ben in ieder geval tevreden met de line up met Autopsy, General Surgery, Kraanium, Decapitated, Prostitute Disfigurement, Rompeprop en At The Gates ook wel. |
|
quote: dat zou mooi zijn |
|
Condemned en Gorgasm komen komend jaar naar europa, misschien iets voor Neurotic of Deathfeast? Ik hoop het wel! |
|
quote: |
|
quote: HEUY!!! Bron? |
|
Hij hoopte het, maar bevestigt het niet. Denk ik dan. |
|
HEUY!!!! Inderdaad een hoop 2 bandleden zijn net vader geworden, dus dat gaat niet. iig niet beginj 2011, want ik had ze graag op H&H gehad .... maar april is weer wat later, dus hoop dat ze gevraagd worden |
|
''More bands being announced soon for #ndf2011 ... Tip us some acts!'' Krijg ik net binnen via twitter, nieuwe namen, jeej! Het zou me trouwens niks verbazen als Morbid Angel nog even langs zou komen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tip us some acts.... Zouden ze zich er echt mee bezig houden met wat random mensen rond spammen? |
|
Kaartje gekocht! Gaat net zo gaaf worden als Eindhoven Metal Meeting, gelukkig geen sneeuw hehe. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |