![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tof! ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/330660/5?hl=the,gates ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
+ AT THE GATES VET!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nice! ![]() Ik heb m'n combiticket alvast besteld. ![]() |
|
Ik vroeg me gisteren nog af wanneer ze nieuwe namen zouden aankondigen! At the gates wooohoo!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-12-2010 17:03] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Gorguts erbij aub! ![]() |
|
Dat sowieso! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Doe nog maar wat meer old-school deathmetal. ![]() |
|
mss Repulsion deze keer? ![]() |
|
Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen, misschien morbid angel? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
HEUY!!!! Dit jaar maar op tijd een hotel regelen, is goedkoper dan de oplossing van afgelopen editie ![]() ![]() |
|
beter dat ze demigod hier halen en dan ook hier volledig slumber of sullen eyes gaan spelen! ![]() |
|
HEUY!!!! Dismember erbij, altijd goed ![]() ![]() |
|
Crucifyre, Tormented, Death Breath of Claws lijkt mji wel een uitstekend plan ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Over old-school death metal gesproken: Morgoth staat op Death Feast Open Air. Misschien een kansje dat ze 2 maanden ervoor in Tilburg langskomen? Ik ben in ieder geval tevreden met de line up met Autopsy, General Surgery, Kraanium, Decapitated, Prostitute Disfigurement, Rompeprop en At The Gates ook wel. ![]() |
|
quote: dat zou mooi zijn ![]() ![]() |
|
Condemned en Gorgasm komen komend jaar naar europa, misschien iets voor Neurotic of Deathfeast? Ik hoop het wel! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!! Bron? ![]() |
|
Hij hoopte het, maar bevestigt het niet. Denk ik dan. ![]() |
|
HEUY!!!! Inderdaad een hoop ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
''More bands being announced soon for #ndf2011 ... Tip us some acts!'' Krijg ik net binnen via twitter, nieuwe namen, jeej! Het zou me trouwens niks verbazen als Morbid Angel nog even langs zou komen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Tip us some acts.... Zouden ze zich er echt mee bezig houden met wat random mensen rond spammen? ![]() |
|
Kaartje gekocht! Gaat net zo gaaf worden als Eindhoven Metal Meeting, gelukkig geen sneeuw hehe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |