|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed punt .. zorg iedergeval dat je een ticket al heb en niet hoef om te wisselen. Zeker vrij nemen vrijdag vroeg bandje regelen, dan terras en proberen op tijd te zijn voor Incantation ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Ik ga dan Defiled en Pathology kijken. Overlappen een stuk, maar ik ga dan na die shows eentje in papier doen en biertje halen. Ik zou zelf geen moeite doen om Macabre te kijken, en Hate Eternal... tja, ook niet in dit geval. |
|
quote: Bij mij ook, hebben ze nog niet aangepast. De running order staat bij het nieuwsoverzicht Btw, speelt Fleshrot nu op de plek van Sarcolytic? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-04-2011 20:05] |
|
quote: Pathology heb ik onlangs in Haarlem gezien, wel grappig maar niet bijzonder 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat klopt inderdaad, maar tussen de nieuwsblokjes zitten de links: http://www.neuroticdeathfest.com/index2.php Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Als je een uitgeprint ticket hebt, moet je die dan ook inwisselen en krijg je zo'n festivalbandje van stof zoals bij graspop enzo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Buiten is de merch en 1 van de zalen, dus bandje krijg je wel. Maar stoffen bandje hebben ze nog niet eerder gedaan. (e ticket of andere kaartjes maakt geen verschil wat je om je arm krijgt) |
|
Het waren meer twee vragen in één zin. Moet je je e-ticket nog ergens omruilen voor je naar binnen mag ofzo? En de andere vraag was of je zo'n stoffen bandje kreeg of zo'n plakkerig zweterig kutbandje. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Je ruilt je e-ticket om voor een plakkerig zweterig kutbandje inderdaad. |
|
Volgende week alweer, heb er zin in! Hoop gewoon dat het niet teveel gezever gaat zijn met die zaal buiten de 013 en dat ik van elke band de eerste 10 minuten ga missen. Was er al zo druk vorig jaar |
|
quote: KUT! quote: Ik ook, anders ligt heel mijn planning in de war. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-04-2011 14:21] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Het is nu over 4 podia verdeeld ipv 3, hopelijk stroomt het dus beter door Ik heb er iig ook zin in, eindelijk kan ik At The Gates, Exhumed en Necrophagia voor het eerst in jaren weer live zien knallen [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 24-04-2011 15:07] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, maar waar ligt dat nieuwe podium |
|
quote: Dat was eerder in het topic al ter sprake gekomen quote: Vlakbij dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Over een paar dagen al, zin in dit feest!! Ben benieuwd hoe het zal zijn met 4 podia, hopelijk idd wat minder vol overal. |
|
Zijn zoals altijd wel al bands waar je nu al van weet dat je niet meer gaat binnenraken, zoals bij benighted.. |
|
En terecht, wat een geniale band |
|
Bijna! Heb er echt veel zin in :D En het beloofd mooi weer te worden |
|
Is dat weer belangrijk als je in een zaal zit? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja, chillen buiten is natuurlijk fenominaal |
|
quote: Ja is goed joh, kom maar hoi zeggen dan ennem ja van Metalfan? Lang geleden dan, vage herkenning maar kan het niet helemaal plaatsen. Petomaan ofzoiets? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-04-2011 10:39] |
|
quote: Ja, natuurlijk. Want er zijn daar echt veel terrasjes waar je voor de zaal open is lekker kan zitten. En waar je lekkerder kan eten dan in de zaal |
|
quote: Haha ja dat was in een verleden, toen we nog jong en onwetend waren Dus wie weet tot vrijdag! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |