|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Overschenken in een bekertje Plus dat ik ook niet weet of we binnen of buiten staan, merk ik vrijdag allemaal. |
|
Waar ligt dat midi theater nu eigenlijk precies? Mis je niet sowieso de eerste 5 minuten van een band als je moet switchen [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 27-04-2011 19:36] |
|
quote: Ik kom zaterdag even Autopsy en Obituary checken, en misschien nog wat andere bands. Bareuh... |
|
quote: Kijk nou eens verder dan je neus lang is quote: Dat was eerder in het topic al ter sprake gekomen quote: Vlakbij dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: http://www.miditheater.nl Zo! |
|
quote: Nu maar hopen dat ie het begrijpt Tot morgen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Begrijpen is geen probleem Als je als buitenlander naar Nederland komt is een adres namelijk wel veel meer zeggend dat 'de zaal naast de kerk voor de 013.' Tenzij dat jullie onderwijs zoveel beter is |
|
quote: Nou dat adres zoek je zelf maar op, ik heb genoeg hints gegeven 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Google is kapot in buut'nlaaaand. Help die jongeman nou toch eens! |
|
Is het al bijna? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De biertjes voor in de bus naar Tilburg staan al koud! |
|
quote: HEUY!!!! Moet je rijden? Tot zaterdag |
|
Nee, ik LAAT me dit keer rijden |
|
quote: Goh jij ook al? Wat een luxe he! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
als je er maar een koud en overhoudt, voor als de auto gedumpt is... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:Speciaal voor jou! Neem een koel-tasje mee |
|
Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Dat krijg je in derde wereldlanden als Belgie Ze zullen net als in China vast ook censuur hebben op Google 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je had eigenlijk moeten zeggen dat het Midi-theater buiten de stad is, ergens in een weiland |
|
Zo vandaag is het dan eindelijk zover, ik ben er klaar voor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kraanium!! Cerbral Bore!! Exhumed!! Incantation!! |
|
Zo meteen die kant op en de stand opbouwen |
|
ZIN IN!!! Ik ben er vanaf half 3 en hoop dat ik niet te lang in de rij hoef te staan! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |