|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartje voor vrijdag is binnen! Ondanks de overlappingen ben ik wel tevreden met het tijdschema 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Steenwijk is ook weer van de party Twee dagen muziek luisteren en zuipen:-) |
|
quote: NEUY!!!! Net zoals vorig jaar zeker en dan 2 avonden met de taxi naar huis van Tilburg naar Roermond..... hotel is dan nog goedkoper |
|
quote: twee dagen muziek zuipen? |
|
quote: HEUY!! wat kost het hele weekend bij elkaar, met kaartjes en hotel?? Ik ga alleen vrijdag, maar zit eraan te denken om volgend jaar ook een hotelletje te boeken zodat ik beide dagen van NDF kan bezoeken! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 30-03-2011 10:52] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik betwijfel of ik dan de headliners kan zien... |
|
Wouter, moeten jij en Ingrid crashplek hebben? Als ik er moet wekren geen probleem, en heb je zelfs nog vervoer 's nachts. |
|
quote: Hij wel |
|
quote: Nou ik heb het tijdschema aandachtig bekeken en ik krijg het druk vrijdag haha, naast de bands die jij noemt wil ik ook Master, Centurian, Exhumed, At The Gates, Misery Index en Necrophagia zien haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ingrid zit dan op een ander festival |
|
quote: Ingrid niet. Dankjewel [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 07-04-2011 17:38] |
|
Hoe staat het mit dem verkauf? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sarcolytic heeft gecancelled (de hele tour overigens), Fleshrot in de plaats. Erg vette band, stonden ook al in 2009 op NDF. Toen nog flink slam achtig maar nu wat meer richting tech death. Ik ben er bij iig, beide dagen! Heul veel zin in Autopsy! Las op twitter dat de dagkaarten bijna uitverkocht zijn trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 07-04-2011 17:26] |
|
Hmmmm had Sarcolytic wel graag willen zien.. jammer |
|
quote: Mag ik dan naast je schatje liggen? =) |
|
ho ho, gaat zij daar alleen over? |
|
vet ik mag dr bij zijn om verhaaltjes te schrijven |
|
Nou maak een mooi verhaal van! Ik heb iig erg veel zin in de vrijdag van NDF 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ikkannietwachtenondanksdatikhierdoornietnaargroezrockkan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Welke dag ga je, of ga je beide dagen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Beide dagen!!! Gaat wel echt moeilijk worden met de Midi-stage heen en weer met de main stage. Hoe lang is dat lopen ongeveer? Vrijdag: Stukje logic of denial Incantation 10 minuten Aeon Exhumed Centurian/Blood Red Throne Misery Index Zo veel mogelijk van Master Helft van Atheist Magrudergrind Deel van Necrophagia Heel Hail Of Bullets Daarna zo veel mogelijk van At The Gates Kijken of ik nog zin heb in Beheaded Zaterdag: Obscura Rompeprop Decapitated Beneath The Massacre Defiled/Macabre Pathology Zo veel mogelijk van Hate Eternal -niks doen- Obituary Wormed/Grave Autopsy Benighted FUCKING SYKED Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
MIDI is hooguit 5 minuutjes lopen, zorg wel dat je op tijd bent als je verwacht dat het een populaire band is. Maargoed, dat is in de kleine zaal/Batcave van 013 niet anders. |
|
quote: Het Midi Theater zit vlak naast die kerk die voor 013 staat, hooguit 2 minuten lopen ofzo Ik heb voor mezelf ook al een schema opgezet en het lijkt grotendeels op de jouwe haha, het wordt een drukke dag/avond. Eten ga ik waarschijnlijk doen tussen Atheist en Necrophagia 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Juist ja, hopelijk krijgen we niet weer van die taferelen als bij Macabre op hoe heet dat festival ook al weer, X-Mass Metal Fest ofzo? Ze stonden letterlijk te dringen om de kleine zaal in te gaan, vechtpartijen bij de deur 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |