|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was niet normaal. Het klonk gewoon interessant. Ik had Metallica S&M verwacht of Epica, maar dit wil ik nog wel een keer checken! (misschien is deze eerste reactie overdreven, dat weet je pas na wat luisterbeurten) |
|
Godver de godver...Ik ga voor de zaterdag. Vet kut om At the Gates te "moeten" missen. =) |
|
quote: Check ook zeker Communion van Septicflesh eens, daar gaan ze op een zelfde wijze tekeer, inclusief orkest. Sumerian Daemons is ook een aanrader. |
|
quote: Koop je een dagticket en ga je zeuren dat je iets de andere dag niet kunt zien... |
|
Blijkbaar wilt ze die ene band wel zien die dag maar de rest niet, ga je er toch maar niet heen. Balen, maar logisch. Doet me denken aan het concert van Cannibal Corpse met Children Of Bodom. Balen om CC te missen, maar CoB maakte het niet de entree waard. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 16-03-2011 13:19] |
|
quote:Ik vind persoonlijk nog altijd Esoptron en Mystic Places of Dawn het beste materiaal van Septic Flesh, maar daar spelen ze helaas nooit meer materiaal van, live. Maar ik kijk wel uit naar de nieuwe plaat! |
|
|
|
Hopelijk geen Six Feet Under. Consequentie is dan ook dat het tijdschema online zou moeten komen. Dat wordt puzzelen! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-03-2011 22:18] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat puzzelen wordt nog echt kut denk ik. Ik ben bang dat ik het een en andere wel moet missen... |
|
quote: Het is nu morgen! |
|
Ook nog een cancellation heb ik begrepen, maar ff wachten totdat dat officieel bekend gemaakt worden. |
|
Damn, dat word dan nog langer wachten op het speelschema... |
|
Nieuwe naam: Necrophagia |
|
Was dit die speciale? |
|
Ja want er kwam nog maar één naam bij. Dus bij deze. |
|
quote: Season Of The Dead! |
|
Speciaal? Specialer dan Autopsy of At The Gates? Of in ieder geval speciaal? Is het niet gewoon een laatste toevoeging ipv een special? (ongeacht of het goed of slecht is.) |
|
Misschien doen ze een special set. Maar Autopsy en At The Gates zijn de namen die zorgen voor kaart verkoop, dus die hebben ze natuurlijk eerder bekend gemaakt. |
|
quote:Je mag ook wel gewoon toegeven dat je de band niet kent. Dit is wel specialer dan At The Gates(stonden op veel festivals de laatste jaren), Autopsy halen ze net niet. |
|
Geniaal! Heb Necrophagia jaren geleden moeten missen toen ze in Nederland waren, helaas. Ben hier wel blij mee! Verder nieuws: Centurian zal spelen !!! quote: |
|
quote: Op NDF iig de enige show dit jaar in Europa. Ken de band alleen van naam eigenlijk, maar ben er wel benieuwd naar. |
|
Cult death metal gezelschap. Is maar 1 keer eerder in NL geweest, en dat was in 2003? Daar kun je toch wel iets van de speciaal status aan ontlenen? |
|
Ik heb ze nooit gevolgd met optredens dus ik was niet op de hoogte van deze status. |
|
Waar is het tijdschema nou? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |