|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Suffocation, Morbid Angel en Cannibal Corpse zouden nog leuke toevoegingen zijn. |
|
Magrudergrind en Beneath The Massacre! Voor mij kan de line-up echt niet meer stuk, en er zijn nog 16 bands te gaan! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
master komt, in ieder geval volgens hun eigen myspace. Ben benieuwd ze zouden deze week meer namen bekend maken. |
|
MASTER komt zeker!! echt super vet, als ik het iemand gun is het die Speckmann wel. Ik hoop dat ze op het grote podium staan. MASTER rules! |
|
Lekker hoor, ben benieuwd naar de andere namen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wanneer komen die namen????? Die zouden 3 weken geleden al bekend worden gemaakt. Als ze nou is Morgoth, Gorguts en Possessed bevestigen!!! |
|
quote: +1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Possessed gaat lastig worden, Sadistic Intent speelt niet meer mee met die Possessed zanger dus die moet eerst nieuwe "begeleiding" vinden. |
|
Gorguts en morgoth moet makkelijk te doen zijn. Ze spelen beiden op Deathfeast en touren rond die tijd in de buurt. |
|
Als ze slim zijn en veel bezoekers willen trekken, halen ze deze 2 namen naar Neurotic. |
|
Beter maken ze gewoon eens nieuwe namen bekend nu, duurt wel lang tot ze weer eens wat laten horen.. |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Jeroen83 - Mmayo - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - Zillah - San Miguel - Sorceress - Helnorsk + mr. Helnorsk - MetalJan - Vlekkie - iPim - Yowannuzz - ColdheartMinor + Mevrouw ColdheartMinor Alles om maar niet met Koninginnedag in Weert te zijn als dat mens hier is. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 27-01-2011 16:02] |
|
ff aagepast, ik ga niet.. - Greycloak - Bloodcorpse - Jeroen83 - Mmayo - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - Zillah - San Miguel - Sorceress - mr. Helnorsk aka brutal assault - MetalJan - Vlekkie - iPim - Yowannuzz - ColdheartMinor + Mevrouw ColdheartMinor [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 27-01-2011 16:25] |
|
quote: Your mother ate my dog! |
|
quote: Ook aangepast; ik ga ook niet, zit dan op Gran Canaria. [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 27-01-2011 22:37] |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Jeroen83 - Mmayo - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - Zillah - San Miguel - Sorceress - mr. Helnorsk aka brutal assault - MetalJan - Vlekkie - iPim - ColdheartMinor + Mevrouw ColdheartMinor - Regeer |
|
Overigens is er nog 1 kamer over in het zolderhotel op loopafstand van 013 voor wie gezellig wil overnachten 2 nachtjes. |
|
Ben wel geïnteresseerd denk ik. Toch ook maar es de volle twee dagen gaan. |
|
quote: Laat maar weten. Tis overigens een 2 persoonskamer, 120 euro per kamer (dus goedkoper als je er met zn tweeen bent) voor twee nachten inclusief ontbijt maar wel plee en douche op de gang. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2011 11:31] |
|
quote: Ik zeg doen Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
- Greycloak - Bloodcorpse - Jeroen83 - Mmayo - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - Zillah - San Miguel - Sorceress - mr. Helnorsk aka brutal assault - MetalJan - Vlekkie - iPim - Yowannuzz - ColdheartMinor + Mevrouw ColdheartMinor - despondency - Woutjinho |
|
Hé, Wout... Mag ik van jou niet heen of zo? |
|
Haha, my bad. Misschien had ik toch moeten opletten welk lijstje ik kopiëer. |
|
Nieuwe namen: - Obituary - Aeon - Beneath - Master - Cerebral Bore - Southwicked - Viscera Trail |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |