|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb die dag vrij genomen, maar misschien is dat wat lastig als je nog op school zit. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-02-2011 15:05] |
|
heb dan nog 2 uurtjes sport en 1 uurtje nederlands hmm die lesuren of cerebral bore, decaptitated, at the gates,... de keuze is snel gemaakt!! |
|
Hm... The Faceless half Mei in de Patronaat. Ik hoop dat ze bij de laatste bands voor Neurotic Deathfest zitten! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
The Faceless zit in een tour... |
|
Doe Veil Of Maya en Born From Osiris er dan ook maar bij. Ik kan alleen de tourdates niet vinden [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 16-02-2011 20:48] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pleur ze maar lekker op Fortarock dan |
|
Heel graag, ja, op Fortarock. |
|
quote: The Faceless is wel ok maar laat die andere bands maar lekker thuis. Wat een troep. |
|
Bwa, Veil of Maya past er best nog bij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: quote: heel erg off topic! |
|
btw, wat is het verschil tussen tickets verzekerd en onverzekerd? (buiten in de 2 euro extra voor verzekerd)? Ik laat de tickets opsturen als pdf |
|
Ik ga alleen als Kickback weer komt. |
|
quote: Volgens mij is dat als je verzekerd neemt kan je je geld terug krijgen als je zelf op het laatste moment niet kan bijv. door ziekte ofzo. Bij onverzekerd krijg je niks. Geloof ik hoor, helemaal zeker weten doe ik het ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 18-02-2011 22:36] |
|
Voor de haters, mental is er ook te vinden. mental |
|
quote: waarom zo negatief weer? Als je hem niet mag benoem hem dan ook niet. Ik snap echt niet wat er zo op tegen is met die gast. Leg uit. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ik BEN mental, hehe mental |
|
quote: duh!!!!!!!!!!! Ondanks een half kratje bier had ik dat niet door huhuhuhuhiihigiho met gevaar dat ik nu ook een ban 4 life krijg natuurlijk maar hoeveel acounts heb je nu nog dan? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Genoeg om zm nog jaren te kunnen zieken. mental |
|
quote: Met gevaar voor een perm ban hoe ist verders man, ik mis mijn leuke gesprekjes met dronckaerd wel moet ik zeggen. Ik werd eindeljk eens serieus genomen hier hehe [Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-02-2011 0:59] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Gaat nogal slecht, zit in een dikke depressie hier. En met jou dan? ik vind het ook jammer van mijn D. nick dat vond ik naast Crypt toch wel een van de coolste. mental |
|
quote: Cript ook al.........daaaaamn heheh hier best wel kut, zit met een hernia thuis en een fuckt up ritme. Vandaar dat ik mijn toevlucht in de alcehol zoek om aan mijnnacht rust te komen (zie tojdstip hehehe). Maar zo heb je nog eens contact met lui. Ontopic toffe lineup. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Minder van die hernia ellende man. hehe, ik ga echt maar voor 1 band, kraanium. die band blaast alles weg. mental |
|
Was dat voor muziek dan ken ik niet. Ben zelf erg van de raodburn achtige zooi en ook enorm van Slapshot en Ignite. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kraanium speelt brute slam death metal met brute Devourment en Waking the Cadaver invloeden. Slapshot is cool, Ignite vind ik dan weer hard gay, sorry man hehe. mental |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |