|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ja dit commentaar kreeg ik opschool ook al. ik zal proberen iets vriendelijker te doen, en zorgen dat ik wat minder "hard over kom". maar geef toe die elise dat was echt dom gelul.... |
|
Helemaal mee eens. Geef die nieuwe gasten de gelegenheid om zich te orienteren. Na een tijdje zullen ze vanzelf wel integreren (populair woord). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
jah persoonlijke attacks via een forum vind ik zowiezo nogal lam... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Het is geen persoonlijke boodschap, al was het betreffende topic wel de aanleiding. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 17-09-2002 21:54] |
|
Kvind het wel meevallen hier eigenlijk. Alleen als leden zich zeer triest gedragen worden ze naar mijn weten (terecht) afgezeken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: dat mag wel wezen maar moet je dan reageren leer is zwijgen... (naar iedereen toe bedoeld niet naar ghoullie alleen ) |
|
quote: ja dat nam ik al aan. wie de schoenpast........ nog meer mensen met maat 40?? maar goed ik ben ook gebleven ondanks negatieve reacties in het begin. |
|
Ook mee eens Al moet ik wel zeggen dat ik me rot erger aan newbee's dieh sow schrijfe..echt heel irritant. Verder ben ik de vriendelijkheid zelve Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: breazaaaaaah tjuhhhhhhhh? |
|
on topic |
|
quote:oke......................jij hebt echt stront in je ogen |
|
quote: Hoezo? moet je es int newbie topic kijken, wat een hartelijkheid! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: moet iemand zeggen die in zijn undersign heeft staan dat hij sodomie wil (in je kont geneukt worden?? tja maar wat eigenlijk wel belangrijk is, hoe kun je voorkomen dat iemand wordt afgezeken?? nou ze worden alleen afgezeken als ze zonder te weten hoe het forum werkt een topic aanmaken. dus dit moet voorkomen worden. wat hier tegen kan helpen is (het oude idee van) een minimale benodigde posts voordat je een topic kunt starten. probleem opgelost |
|
oke het zou dus gewaardeerd worden als we dit topic eens on-topic blijven en niet meteen weer aan het slowchatten slaan... |
|
quote: DAAR wel... |
|
Wanneer ben je geen newbie meer eigenlijk? Waar trekken jullie de grens? Don't blush when I rip you open |
|
quote: ah wat goed dat je binnen komt vallen. jij bent een goed voorbeeld van hoe het ook kan. nieuw, maar meteen doorhebben hoe iets werkt. en dus geen kritiek op je nieuwelingen status |
|
[onzinnig off-topic gedoe] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 22:01] |
|
quote: Thanx! maar ik kende ZM al een beetje door SnaacK he En de help doorlezen is ook zeer nuttig! Don't blush when I rip you open |
|
quote: wij trekken die grens niet, alleen junior member/member grens bij 50-posts, het probleem is dat een aantal users het nodig schijnt te vinden op elke newbie die iets niet helemaal zinnings post, daar gebruik van te maken door newbie in kwestie af te zeiken... dat is zonde want daar mee jaag je mensen weg en als je wilt weten waarom dat erg is ga dan maar is op het dynamo forum kijken, dat is dus zo'n "elite" clubje... |
|
[off-topic geneuzel] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 22:02] |
|
iedereen maakt fouten int begin, ik ook, zal ff opzoeken wat mijn eerste foute actie was hier Je moeder. |
|
misschien wat offtopic, maar ik moet zeggen dat ik zelfs met mijn naam nauwelijks onvriendelijk behandeld wordt! als dat niks zegt... why would you listen to me? |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 22:06] slayer tiete grolsch |
|
Er zijn toch richtlijnen? Die staan toch in help en boven aan elk forum? Als ze daar nou eerst eens kijken. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Administration | Volgende pagina |