|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heil! En Welkom. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hell-o nieuwen.... en ouwen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Haha, dan moet het Zware Metalen is OP topic eens lezen. Bazzio Attacks!!! |
|
Welkom allemaal! Dead things grow from deep inside... |
|
Wederom hallo.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wederom gegroet. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Weeral Panda? |
|
Hee n00bs!! Welkom! Ik zal me maar ff voorstellen, ik ben Azagthoth aka Azzie www.worldwide-travelguide.com/ivar/foto/azzie.bmp Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ... leuk nu is ook iedere nieuweling verdwenen My madness, my sadness |
|
HAHHAHA welkom allemaal "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gegroet allen Hier is weer een nieuw (althans op dit forum). Ik lurk nu al een poosje en ben toch wel eens benieuwd naar dat onzin forum :D Luister oa naar den volgende bands: Bathory, Blind Guardian, Behemoth, Elvenking, Darkthrone, Iron Maiden, (oude) Metallica, (oude) Slayer, Borknagar (iig eerste album aangezien ik die alleen heb), Mithotyn, Rakoth, Vader, Burzum, Death und so weiter. Laatste tijd voornamelijk Black. Death wil ook wel net zoals good ol' heavy. Qua Power luister ik alleen naar Helloween, Elvenking en Blind Guardian. Lees voor de rest nog wat, ga komend jaar (oftewel over 2 maanden) naar enschede, woon nu nog in Zwolle. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Welcome in hell! |
|
Ik ben ook nieuw! Welkom op het industrieterrein! |
|
hail newbie's je bedoel industrieterein.. welkom op ZM TEREIN!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Wat een uur om je aan te sluiten bij ZM! Welkom! |
|
quote: Ik wil niet vervelend zijn, maar het is echt met dubbel R! Industrieterrein! Leer fatsoenlijk nederlands man! |
|
quote: Ik ben ook best vreemd. |
|
Welkom. Sláinte. |
|
Wilkommen Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat een ontvangst zeg. |
|
Heey, het is toch ook voor mij??? toch toch :D Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Zo en nu klep dicht en drinken! Nee hoor. --> Welkom |
|
quote: Ik schaam me al weer diep. |
|
quote: Weet je wat helpt tegen schaamte? Pfoei dat bier giet er weer lekker in vandaag. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |