|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:ik wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Jaha! Dat weet ik nou wel!! |
|
quote: Naja vooruit. |
|
quote: En hoe zou dat nou toch komen? dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
quote: Ontopik! |
|
quote: nou dat snap ik niet hoor slechtheid is zo'n lieve jongen |
|
Ontopic the only pleasure is pain |
|
quote: Ik geloof je direct dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
Zouden jullie misschien alsjeblieft eventueel ietsje meer bij het topic kunnen blijven, en het bespreken van slaapplaatsen en karaktertrekjes van Slechtheid ergens anders kunnen doen? Alsjeblieft? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 11-08-2002 20:50] |
|
jesus kristuz, gaan we meteen zodra er 1 zin off topic meteen zo lopen zeiken! (zie ook het amonn topic) oh en dan die geweldige kleurtjes, nee roze maakt echt indruk |
|
roze is goed, dan gaat niet meteen iedereen zeuren omdat ze dan kunenn zien dat asherah het heeeeeeeel lief vraagt. en ik vind het jammer dat wanneer iemand zich voorstelt meteen naar de 1e post weer foetsie is, post dan wanneer je je wat meer tijd hebt ofzo. |
|
Het ging niet om 1 zin off-topic. Bekijk de vorige pagina van dit topic ook maar. the only pleasure is pain |
|
quote: Kijk es aan, dat bedoel ik dus! Aan alle nieuwtjes, het zou inderdaad handigzijn als jullie ff bleven na je introductie! |
|
nog nieuwe mensen hier? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik voel me herboren, telt dat ook ? |
|
Allez, proficiat! Waar blijven de suikerbonen? I cut myself again and again to remind myself of you |
|
die uitspraak van jou van wie was die ook al weer........iig een politiek filosoof. |
|
quote:Machiavelli toch? 'De mens is een wolf voor zijn naaste'`. |
|
ik lees net dat het plato is (volgens google tenminste) maar machiavelli en hobbes geloofden ook dat de mensheid vanuit het eigenbelang denkt en leeft http://www.xrefer.com/entry/249297 Lupus est homo homini, non homo, quom qualis sit non novit.A man is a wolf rather than a man to another man, when he hasn't yet found out what he's like. Asinaria l. 495 (often quoted 'Homo homini lupus [A man is a wolf to another man]') |
|
Eigenlijk moet je er niet veel achter zoeken hoor. Al vind ik wel dat er een kern van waarheid in verscholen zit. Ik heb een aantal jaar Latijn gevolgd, en deze uitspraak is zowat blijven hangen. Bovendien heeft het wat met mijn nick te maken. En daar komt bij dat ik gek ben van alles wat met wolven te maken heeft. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Ja, daarom is er bij wolven ook een groepsverband . Ze denken echt alleen aanzichzelf [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 12-08-2002 18:04] |
|
quote: hela zo simpelm is dat niet. gaat veel meer achter. kern: mensen hebben een leider nodig. en wat hebben de wolfen.......... tadaaaaa weer wat geleerd |
|
quote: Zeg, hebt gij een probleem of zo? Er werd een vraag gesteld, en ik heb geantwoord! That's all! Niemand verplicht u van te lezen wat ik zeg! I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Oeps foutje. Dat was tegen Wladimir bedoeld. I cut myself again and again to remind myself of you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |