|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klink echt SPANNEND Wiegen Meister ! |
|
quote: Jupse klinkt Oostends... of ben ik mis? |
|
Welkom, Infernal Hails from Heiden! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
welkom iedereen die nieuw is sinds mijn laatste post in waarschijnlijk de voorganger van dit topic... Je moeder. |
|
heej hallo medebangers! als jullie willen weten wie ik ben dan kijk je maar op m'n site en anders niet. |
|
Nou k zit hier dus ook een paar weken te posten, je moet wat met je tijd... En als je wil weten wie ik ben kijk je maar ff op me profiel en me über zielige CU2 (ja ik schaam me diep!) |
|
quote: en klopt je geboorte datum in je profiel? |
|
hey mensen, ik ben Koen, 18 jaar oud, speel gitaar, ben in metal gekomen door MetallicA (jaja, shoot me) Zit nog op school, laatste jaar vwo. favo bands: Metallica (eerste 4 albums), Megadeth, Testament, Slayer, Cradle of Filth, Children of Bodom, Immortal, Demons & Wizards, Machine Head, Cryptopsy, Death, Cannibal Corpse, Stratovarius, Sepultura, Rammstein, Fear Factory, Pandemia, Polluted Inheritance, Burial, Tristania, After forever(soms), Mercyful Fate, Crematory, en nog veel meeeeeeer, maar dan ben ik morgen nog bezig. Aan iedereen hallow mensen!!! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
welkom wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Er zijn ergere dingen! |
|
quote: eigenlijk zo'n beetje hetzelfde hier welkom! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Kort na DOA heb ik me hier aangemeld, dus of ik nou nieuw ben?? Ik ben een ruud uit hillegom(DUH) ik ben hier gekomen via WickedKim, speel zelf op de 4strings en ik vind (bijna) metal genres/bands wel goed!! en ja ook hardrock en alternatieve bands zijn wel te pruimen! ik doe alles wat god voor de rest verboden heeft! (roken/zuipen/blowen) laterzzzz Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Ik had me ooit eens aangemeld hier een paar maanden geleden... Ik ben Joris, ik houd van bier en metal (ik geloof nie dak de enige ben). favo bands: My Dying Bride Hollenthon Death Nile Anathema nja, agh, verder heb ik niet echt veel over mezelf te vertellen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wilkommen! |
|
quote: volgens mij ben je in de war, zuipen is juist gestimuleerd door goed. (wijn en dergelijke, monniken die bier brouwen (abdij bier) dus eigenlijk ben jij een uber gristelijk ventje maar welkom |
|
Ik post nu een paar dagen, maar eerst netjes voorstellen is wel zo sociaal! Mijn naam is Sander, ik kom uit Veenendaal en ik ben momenteel bezig met een studie MWD, maar hoop volgend jaar Sociologie te gaan doen. Hobby's ...films, gitaar prutsen, concerten bezoeken, boeken lezen mbt Rusland. De volgende bands zijn de laatste jaren niet vaak uit m'n discman weggeweest: Kampfar Enslaved Isengard Windir Gorgoroth Aeternus Ildjarn tot zover .. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!! (hoi) A.s. vrijdag Human Ignorance I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Welkom Gangrad, jammer dat windir niet door ging. Welkom! |
|
welkom, nieuw volk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
eeey. Ik is nieuw hier. Eigenlijk hou ik nie zo erg van Metal enzo. Hip Hop ownz. (oei, gevaarlijk om te zeggen op een metal forum). Ik hoor wel eens wat Metal van ene P Pacman(die hoer ja, *grin*), meeste metal vind ik.....minder..... maar zit ook wel is wat koels tussen. Anywayz, *zwaait* even naar alle members hier. Zwaai, zwaai. "Sick sick dreams of picnic scenes, two kids, sixteen, with M-16's, and ten clips each and shits reach through six kids each" |
|
Welkom Gangrad! *Zwaait terug naar Elpino met z'n Eminemavatarretje * The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: BLAF GROM.... GRRRRR..... woef! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: hee matthijs, ik kom ook uit haarlem. verhuis maar snel want metal kroegen zijn hier niet te vinden |
|
Je hebt patronaat nog.. vandaag met 2 vrijwilligers gesproken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |