|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet niet precies over welke onwaarheden je het hebt maar in ieder geval, ik bemoei me er niet meer mee, Slechtheid weet wat het betekent, ik niet, alles dat ik ooit gezegd heb in verband met het zogenaamde 'anti-m-mysterie' is onwaar. |
|
Alsjeblieft hou op met dat I DON't FUCKING CARE IF YOU HATE ME!!. Dat gebruiken zoveel mensen is origneel en dom. Als je dom denkt kan je hier veel dingen leren, of opzouten |
|
Welkom Sleep walkeR I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nou, als t goed gaat is dit m'n introductie, maar zit nogal in de knoop dus op goed geluk! hou t kort want k ga de site s ff goed verkenne, lijkt al goed. maarre k kom zekr trug, en laat wel wat van me hore. |
|
ok SleepWanker(dit klinkt veel beter) Welcome enjoy a lots of beer |
|
quote: tis je gelukt!! , wat goed van je I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
/ [Dit bericht is gewijzigd door -=rot-ohp=- op 01-09-2002 17:24] |
|
quote: Dit laat de rest van mijn leven een diepe impressie op mij achter.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
The man has a way with words doesnt he? #pinkt een traantje weg# I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja zeker Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
vraag me af wat er nou eigelijk stond My madness, my sadness |
|
vast I love to fuck dead bodies. |
|
quote: thanx, k heb t eindelijk door, wel errug traag he ga ff verder leren |
|
Welkom Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik hier al in het totaal een uur (binnen ik geloof 2 1/2 week ben op vakantie geweest daardoor komt dat ),dus ben best wel nieuw. Ik ben 16 jaar v en hier lekker rondkijken en comentaar geven en soms informatie over concerten aan het zoeken. you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
|
Welkom I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Gegroet Odessa Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
welkom hier |
|
Mwah, ik ben wel heeeeel nieuw hier, en ik ga ook bijna zeker weten niks posten.... Dus.... heh...mazzels! why would you listen to me? |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Heerschend ikon! |
|
Ja ik ben gewoon eeerrug slecht in het introductie gebeuren... dus...... why would you listen to me? |
|
zeker met zo'n naam...... |
|
Zal wel.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |