|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: kom...er...bij, kom er bij, zet je zorgen maar opzij....(ok, sorry, ik draaf door). Je leert het vanzelf hier. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Heil en welkom alle nieuwelingen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jawel, ik ben ook nieuw hier. matthijs, 14 jaar, kom uit haarlem, en ik luister vooral death, grind, en thrash metal favoriete bands: Slayer, In Flames, Vader. |
|
quote: doei Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Welkom. Let maar niet op Heos, doen wij ook niet. |
|
quote: GEEN PANDA?!!??! WHOOO WHO!!!!!!!!!!!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Weest welkom! Jij bent er al een stuk vroeger goed bij dan ik . |
|
quote: Misschien was dat omdat de nieuwe mensen nog niet weten dat jij panda genoemd word en het anders niet zouden begrijpen? Welkom mensen, jullie mogen hem panda noemen hoor! En Molestus... idd al vroeg een goede muzieksmaak! *edit: natuurlijk wel even de nieuwe namen meteen goed spellen, dat staat wat gastvrijer* [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 27-09-2002 21:24] |
|
je heb het weer voor mekaar he! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Rustig Beertje. |
|
*mental note* Nieuw koosnaampje voor vriendin vezinnen *mental note* |
|
quote:Gaaf, je komt uit de buurt. Welkom |
|
ik ben Saskia, ik ben 17, ik woon in Spijkenisse (omgeving Rotterdam), en ik heb een obsessie voor muziek. ik val op jongens met lang haar en daar krijg ik altijd ruzie over met jongens ik ben bi, ik ben voor de SP, ik zit in 6VWO, en ik ben gestoord. ik schrijf gedichten. WAAR IK VAN HOU: Whispering Forest Satyricon Trail of Tears Tori Amos Lunascape Gallows Hill The Provenance To Elysium Within Temptation HIM Marilyn Manson Cradle Of Filth Daniel Lioneye Rammstein Arch Enemy Dimmu Borgir To Elysium The Gathering Silverchair Green Lizard 69eyes After Forever Nirvana Xandria Enya Abaddon WAT IK HAAT: blink182 avril lavigne direct kane slipknot nickelback elvis limp bizkit WEBSITES: http://www.geocities.com/i_love_the_moon_and_you http://www.cu2.nl/saskiaaa [Dit bericht is gewijzigd door ILOVEMETAL op 29-09-2002 9:41] |
|
Wilkommen Junkfrau Saskia. |
|
|
|
quote: misschien had je beter een link naar je cu2 kunnen plaatsen |
|
avril lavigne krieg! welkom! |
|
quote: Gatverdamme.. *kotsneigingen* Vladimir waar moet het toch met je heen jongen |
|
de goede kant op! en rustig ik hou ook mijn mening voor me over Him, within temptation, cof en dimmu burger [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 29-09-2002 13:44] |
|
avril lavigne = een lekker wijf, net zo gemaakt als britney maar toch zie ik haar liever dan ons aller favo blondje My madness, my sadness |
|
welkom nieuwe menschen |
|
quote: Die userlogo dan ook! En wat is het verschil tussen MM en Slipknot? Bijde pleuris muziek Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
beetje zielig om andermans muzieksmaak zo af te zeiken mensen, er staan ook gewoon goede bands tussen, noem die dan es ipv van de wat slechteren. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ieder zijn eigen muzieksmaak niet zorken! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |