|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoi, ik ben ook nieuw hier. Ik woon in België(limburg). Ben 16 jaar oud. Ik luister vooral naar black metal en nsbm. Bands waar ik graag naar luister: Der Sturmer, Graveland, Burzum, Godless North, Darkthrone, Hate Forest, Nokturnal Mortum, Taake, Judas Iscariot, Kristallnacht, Graveworm, Satyricon, Daemonarch, Crematory, Slechtvalk en Anorexia Nervosa. [Dit bericht is gewijzigd door Dagon op 01-11-2002 3:38] Peace means reloading your guns. |
|
Heil! Jouw muzieksmaak heerscht! Godless North, Judas Iscariot enzo... Welkom op ZM! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
heerschende muzieksmaak... ...maar slechtvalk gggggristen Don't touch me. I'm evil. |
|
Paul, 18 jaar, m, woonplaats = Nuth (niet.uit.te.houden), muziekstijlen: Power, Thrash, Death, beetje Black, Rock (& Roll), Reggae, Soul, Blues, Jazz, oude hippie nummers en zelfs een beetje country (nou ja, alleen Johnny Cash dan), heb hekel aan pop, oorlog, racisme, lpf, mobiele telefoons en posers (als je van metal zegt te houden behoor je toch op z'n minst meer bands te kunnen dan kribje van vuil, mank beschuitje, vadertje kakkerlak of schakelpark). Hobbies: schrijven, zinloos tekenen, muziek luisteren, beetje pingelen op gitaar en bas en twee metal messageboards bezoeken. http://metal.20m.com (meeste zijn amerikanen, en lekker pattriotistisch maar wel mensen) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Welkom nieuwlingen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mank Beschuitje... Welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
welkom |
|
quote: inderdaad I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: gaaf behalve dat Graveworm en Slechtvalk Welkom, kerel. |
|
Zo ook maar eens kijken waar de jongetjes het over hebben (jenje en Fire). Metal on!!! This stinks |
|
Zucht .. nog meer huisgenoten hier .. Kijk, ik wil normaal al niet met jullie praten laat staan hier ... |
|
welkom vieze magic speler |
|
quote: Ja, dat is minder ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dan zal ik mij ook nog even officieel hier voorstellen: Ik ben metal-mixed-up en MMU. Ik organiseer metalfeesten in P60, Amstelveen. Meer info op http://www.geocities.com/metalmixedup. Die site wordt volgende week bijgewerkt en dan komen de foto's erop van het afgelopen feest met Orphanage, Occult, Xenomorph en Imbolc. Verder, ik ben 21 jaar en woon in Hilversum. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
jah uh welkom! |
|
welkom allemaal! |
|
thnnx allemaal light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Hallo! Ik ben ook nieuw hier en er werd mij verzocht dat even te melden hier dus bij deze. Ben 22 jaar en kom uit Den Haag. Ik luister vaak naar: Finntroll,Borknagar, Immortal, Hammerfall, Kamelot, Iced Earth enz. Voor nieuwe bands sta ik ook altijd open dusse wie weet wat er nog bij gaat komen! |
|
Welkom op ZwareMetalen |
|
Dank u! |
|
Ook namens mij dan maar. Welkom! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niet nieuw, wel voor het eerst in een half jaar weer aanwezig... Ik ben links, tegen geweld voor metal en probeer gitaar te leren spelen Verder wil ik graag de groeten doen aan Mr. Infaustus |
|
quote:Finntroll |
|
Welkom allemaal weer Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.. ofzo. Hmm, misschien moet ik hier maar eens een automatisch bericht van maken.. gewoon iedere week 'welkom' posten in dit topic.. succes verzekerd zonder er naar om te hoeven kijken I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |