|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tja dan ga je dar toch heen. we kunnen nu eenmaal niet iedereen plezieren. |
|
Kijk regelmatig even op de Muur. Suffe bende vind ik het. Touché, pussycat! |
|
Welkom, welkom, alleen je username vind ik een tikje griezelig... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-05-2002 20:02] |
|
Welkom! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: jaja, ik bijt, en dan word jij Spider(wo)man hmm... laat ook maar blij dat ik welkom ben HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
He snoepje!! Leuk dat je hier gelandt bent! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: hee nemesissy HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
welkom... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hey, dit is mijn eerste post op dit forum, dus ik ben redelijk nieuw denk ik Ik ben al wat langer aangemeld, maar ben net terug van een weekje rome met men school. Ik ben dus Mark, 15 jaar, kan nog geen muziek noot lezen, en vele hier zullen mij haten want ik vindt zowel: Death metal, grindcore maar ook trance leuk.... Toch denk ik dat ik hier niet echt uit de toon ga vallen, want volgens mij weet ik toch best veel van metal af. Vooral van de iets hardere. Veel plezier met mij Ik hoop dat ik welkom ben. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
zei hij trance? welkom "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Das geen reden tot haat hoor |
|
quote: Ah echt wel Als iemand graag gehaat wil worden, prima! Ik schrijf me wel in! |
|
hey ik ben Marco en ben 12 jaar en ik hou van metal onderandere soilwork,the crow is ook gaaf en vader en ach enemy is heel gaaf maar ik hou ook van trance en hardcore, maar metal gaat voor ik hoop dat ik welkom ben [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 20-05-2002 16:59] Metal heerst |
|
quote: Heh neefje, lijkt wel opvallend veel op de bands die ik gaaf vind [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-05-2002 17:05] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ja he hoe zou dat toch komen [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 20-05-2002 19:10] Metal heerst |
|
ik ben Airwolf "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
aangenaam |
|
quote: ben jij dat op dat plaatje? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ben ik de enige die zich nu een beetje oud voelt hier? 12, 15, 17 shit man, toen ik 15 was hadden we een commodore-16 en nog nooit van internet gehoord. Toen kochten we elke maand een paar metal lp's van ons zakgeld, zoveel nieuwe metal kwam er toen ook niet uit trouwens. Dat was heel makkelijk bij te houden allemaal als je lid was van de Aardschok. Ik neem aan dat ik nu niet meer hoef te zeggen wat mijn leeftijd is... Bla |
|
quote: nee das the Great Kat |
|
quote: Great kat. |
|
hallo, ik ben nieuw. Mijn hobby's zijn: -puzzelen -breien -afwassen -the bold and the beutifull kijken Ik ben alleen nog al eenzaam, vandaar dat ik hier kom... |
|
Hehe, beetje seniel aan het worden? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hell yeah! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |