|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Och in mijn introductie stond trance, ook nooit meer wat van gehoord Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
jurgen heb het veranderd was ook met een knipoog dat rap gebeuren. ben zelf ook open minded maar metal heeft toch wel sterk de voorkeur |
|
LORD BELIAL = GRAFHOND! ik ben veranderd van username!!! houd hier rekening mee! slayer tiete grolsch |
|
quote: Weet ik wel,en bij mij is dit ook zo,metal boven alles!!!!! Noppe |
|
quote: Kan je dat misschien eventueel een tijdje als signature begruiken, voor de duidelijkheid ofzo??? |
|
Ik vind Lord Belial leuker klinken dan Grafhond eig.. Maar goed..welkom newbee's! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mijn Username is verandert vanaf nu ben ik Dryadd in plaats van MetalSheep De rest blijft hetzelfde A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
wat een kutnaam ... |
|
quote: Dank je A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Asje had je kunnen verwachten he |
|
Yeah, TAFKAMS... The artist formerly known as MetalSheep |
|
quote: Ja A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hailz ik = Nemesis en ik = nieuw hierow.. Kwas op zoek naar een metal en/of gothic forum om met leuke wezens te communiceren en kep ZM gevonden. Zal vast wel leukkig zijn hierow ennuh, tsjah.. Ben dus Nemesis Divina en kben een gothic meisje van 16 jaar oud. Zit in 4 havo (voor de 2de keer) zing in een rockbandje, ben verslaafd aan muziek en als je meer wil weten vraag je het maar kizzes enzow van Lady Nemesis Divina, Heerseres van het Duister |
|
welkom Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hier leven geen leuke wezens! Alleen maar verrotte zielen met nare gedachten! Nee hoor. Welkom. |
|
tenkjoe |
|
quote: O dat wordt gezellig! Nog een Nemesissy Chick Fight! [Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 14-09-2002 17:32] HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Heuj En ik ben Marco die al een beetje bekend is Metal heerst |
|
quote: |
|
quote: ok dan, WELCOME!!! |
|
hallo ik ben Ozzy, ik ben nieuw hier leeftijd: euh hobby's: euh? ik ben hier toch wel nieuw? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: tis maar wat je nieuw vint he |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |