|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hoi metalbazzz wat is er mis met het doa forum? |
|
Doe even normaal Heosphoros. the only pleasure is pain |
|
quote: iets tegen joden? nee ben ik niet...ik bood het ook niet aan jou aan maar aan Dark_child [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 30-10-2002 16:06] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 30-10-2002 15:53] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Wijze Woorden uit de mond van Panda. begin eens bij jezelf!!!!!! |
|
hey jongens kan het ook gezellig blijven??? dat gezeik met panda ben k nu al zat, k vin m gewoon een christen klaar. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Heb je msn, praten we het ff man tot man uit Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Heos: Ik dacht dat jij de regels onderhand wel kende! Geen geslowchat, geen racistisch gezeik! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: JA PARDON!? die darkchild begint ineens te zeggen hij me niet mag.. ik zeg alleen maar "Het wordt lekker druk hier". Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ach, ik laat hem. Het is nog maar een ukkie. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Je weet wat ik bedoel, nu weer on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: hahahahaha Trieste gast |
|
quote: Je heb mn msn al lang al, warschijnlijk al een paar maanden Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Welkom Dark_Child!Ik doe niet aan bier *koffiegegeef* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
haaaaaaaaaaaaaaaaaalo iedereeeeeeeeeeen!!!! hallo vriendjes, en vriendinnetjes welkom allemaal maal,!!!!! *vrolijke verwelkomingen** |
|
quote: Wie ben jij dan man.. die eternal darkness kneus? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Welkom Dark_child! |
|
quote: das snel zeg.. shiiiiit |
|
quote: Nee zo snel is dat niet heb al een tijdje dat gezeur van hem op MSN Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: sodemieter dan een eind op... ik was hier eerst Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Dus? |
|
quote: Jha je heb geleik, maar dat neemt niet weg dat k je zat ben. overigens een normale conversatie zou ook wel weer eens leuk zijn, k moet wel zeggen dat jij een aardige conversatie kan voeren Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Kerel jij blokt me na een opmerking en maakt steeds kinderachtige opmerkingen op msn. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Srry hoor maar k heb jou niet geblokt Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |