|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het regent nieuwe mensen.. vilkomme Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
... gelukkig blijven ze niet allemaal... No offence, welkom iedereen!!! |
|
*Vrouw achterin klapt twijfelachtig* *Man kucht* *Geluid van een krant die omgeslagen wordt* |
|
quote: ik kan wel wachten tot ik die foto heb hoor.. het lukt me wel... ik ben helemaaaaal niet ongeduldig.. neehoor.. ik wacht wel.... IK MOET ZE HEBBEN, FOTOS NU HEBBEN!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: .......... WOOOOOOOOOOP!!!!!!!!! |
|
quote: Woooop!!!! ! hehe ass DooM III - The legacy of Evil lives on - Coming 2003 |
|
Ik ben ook redelijk nieuw hier, 14 jaar oud , zwart haar, grijze ogen (echt waar), 1.74 m, ennuh naja liefhebber van death/black metal en gothic muziek en geinteresseerd in de keltische mythologie. (blah! alsof iemand dit interessant vindt) |
|
Welkom (worden ze nou steeds jonger Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Welkom ! en Keltische mythologie heerscht. En we hebben hier onze eigen expert : Beli Mawr . |
|
Vanacht op Molfest gehoord van deze site, en me nu maar meteen aangemeld. Ben benieuwd hoe het me hier zal bevallen, ik heb het idee van goed!! Pain is my Power |
|
Wilkommen! |
|
Welkom allemaal!!! May your stay be a pleasant one... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Buy me a beer or die! Ik, Wil Schuurman |
|
Spitsuur vandaag? Iig allemaal welkom! |
|
Nu jah ook maar ff dit topic misbruiken Ik ben Koen, 17 (18 in september), woon in Duffel (ergens tussen Antwerpen in Brussel) in Vlaanderen. Luister naar Black, Goth, Death, Heavy, Power Metal, gothic, klassiek, industrial/ebm/electro/noise enzo Uhm.... Ik heb geen leven... Dat zal 't zowa zijn |
|
quote: Net zoals de rest van al die losers hier... Maar welkom! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 14?? toen ik die leeftijd had speelde ik nog met lego!! Let´s bring back the METAL |
|
Ik speelde toen ook met iets.. en dat was geen LEGO! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ik nu nog. |
|
ah haha welkom tot de 14jarigen Let´s bring back the METAL |
|
quote: dankje Bedoelen jullie misschien indirect dat ik zou moeten ophouden met LEGO? |
|
ik ben hier al een aantal weken, maar jullie kenne me nog niet behalve snagger en nec-romantica....... ik ben dus arjan, kom uit andel, klotedorp aan de maas in noordbrabant tussen de wijen in, en ik ben het meest ontspoorde persoon uit dit dorp. luister naar (symfonische) blackmetal, af en toe death/trash/power. ik ben bijna 16 jaar, dus 15. interesses: bier,metal,vrouwen,zwemmen,geld,motoren,tattoes..........vragen, vraag maar. groenten |
|
quote: Barbie dus |
|
quote: Ik had dit kunnen voorspellen , maar nee.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |