|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een klein beetje vreemd...maar wel lekker |
|
welkom kip. Ik had al zo een honger |
|
Ben verre familie van Thees Kuiken |
|
hey halo koffie kipje :D |
|
Hoi, ben ook nieuw hier. Interesses qua muziek is van alles. van Burzum tot Terrorizer enz. Ben nog niet zo lang bezig met metal, dus hoop ik hier wat nieuwe dingen te leren kennen. Oh ik zal trouwens nog niet veel posten, maar eerst het forum een beetje doorspitten ^^ [Dit bericht is gewijzigd door Enigma op 14-08-2002 18:33] |
|
quote: welkom op het ZM-Forum |
|
Ik ben nieuw hier en het leek me wel gepast om effe wat in dit topic te knallen. Ik hoop nog wat drinkebroers en -zusters tegen te komen in deze internetkroeg. o ja, + kroepoek is gr, Bonnie |
|
quote: Hee neef! Welkom op zm Waneer doen we weer satepart met Triple-Dan en mcoenen?? |
|
ik ben ook nieuw hier mijn favo bands zijn: de ouwe griekse black methol(varathron, rotting christ, necromantia) en de ouwe samael, meestal de slomere black metal |
|
Welkom. |
|
Welkom kippen en metalheads. |
|
quote: oe welkom, gedegen muziek smaak!!! |
|
Heeej Bonnie !!! Ook hier ?? Greetzzz, "unnuh drinkebroer" |
|
hallo allemaal !!! ben duzz ook niew hier, en ik snap der nog geen hol van, maar ik zal me toch maar effe voorstellen... ik ben duzz she_devil , 18 muziek: uhmzz, van evergrey, tot opeth, tot haggard tot avantasia, tot edguy tot dying fetus...kan je nagaan... wacken kickte ass dit jaar trouwes!!, iemand die lijkenwagen gezien? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gegroet mevrouw met die orginelen naam Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ey Hanneke! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 15-08-2002 23:42] |
|
Hee Hanneke je weg gevonden zie ik Welkom hiero |
|
Welkom newbies! |
|
Welkom allemaal I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Welkom nieuwelingen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Meer mensen uit Weert op ZM O ja, bijna vergeten... ook hallo hanneke Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Hallo ik ben ook nieuw ik ben dus mansongirl woonachtig in weert....interesses: muziek ( manson, rammstein, cradle, borgir, vanalles duzzz) stappen slapen en verder weet ik het niet meer... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: hee hallo, istharol. goeie muzieksmaak, vind die bands ook zwaar rulen op hun eerste platen, hou echter niet zo van necromantia. I NAME YOU AFTER OUR CULT(rotting christ) Oud Vuil. |
|
Welkom iedereen. the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |