|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:lulo dan Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Goed nummer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah, de promo is gespot via bittorrent. *click* |
|
Ja daar heb ik ´m ook al gescoord. Lekkere plaat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehe thanks voor de torrent tip, mijne is nu op 80% |
|
ON THE FLOOR!!! Damn, dat hakt lekker weg! |
|
Obituary was vooral goed om op te moshen.. hm, zal ik die foto's nog posten? Neh. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Na 1X beluisteren: - lekkere plaat - erg weinig "snelle" stukken (jammer) - de solo's die er zijn, zijn niet zo geweldig(niet voor het eerst, maar toch). Maar goed, dat is mijn eerste indruk. |
|
O-Bitch-Your-Hairy "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik heb 'm sinds gisteren ook op de pc staan. Hij klonk weer lekker oud en vertrouwd, maar niet beter dan het oude werk. Maar ja, dat had ik ook niet verwacht. Over het algemeen lekker cd'tje. Vandaag ook kaartje gehaald voor de 23e, was weer lachen op het postkantoor hoor. "Obiwat? Hoe spel je dat?" en nog meer van dat soort zever. don't mistake lack of talent for genius |
|
zonet nog ff dat nieuwe nummer opgezet en daar meteen achteraan back from dead aangezwengeld. maar dat nieuwe nr. is echt in het verlende van back from dead gemaakt. Heerlijk om te luisteren, maar kippevel zoals het oude werk mij kan geven doet het nieuwe zeker nog niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja het is zeker geen oudeplaten killer, maar desondanks vind ik em wel aardig ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mijn eerste indruk tot nu toe is dat het wel een leuk cd'tje is. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Keigaaf |
|
quote: Holy... Now Downloading.. Bazzio Attacks!!! |
|
Had ook inmiddels het album kunnen hebben, maar ja toen flipte mijn pc godverdegodver.... Zal de mp3 eens downloaden... Ben toch wel nieuwsgierig namelijk. |
|
[oftopic] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 06-06-2005 15:33] |
|
OK, ben ook nieuwsgierig geworden. Ff downen dan maar... |
|
quote: Maar dat mag toch helemaal niet van de Here Jezus! |
|
De Harige Zus? |
|
Obituary heeft een goeie cd. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 07-06-2005 10:43] |
|
quote: Wat heeft dat er nou weer mee te maken, mafkees. Edit: Obituary is natuurlijk dé shiznit. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-06-2005 9:40] |
|
Skapie : omdat mijn vorige bericht op min vorige bericht is weggehaald door een poezie van een moderator. Omdat ik waarschijnlijk een flyer heb gebruikt. DAAROM! |
|
ik vind de nieuwe obituary ook goed, ik moet me we wel aansluiten van wat Oud Vuil zei over de soloos .. trouwens het nummer lockjaw vinnik weer lekker vetrouwd en dan met nam de gillende gitaars, ik denk aan rotting way van The End Complete [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 07-06-2005 11:08] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |