|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Goddamn, wat een ontzettend heelijk gitaargeluid weer op die ep left to die. Lekkere cover ook van frost. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zeer zeker. Erg gaaf dat ze die nu op een cd hebben gezet. Obituary en Celtic Frost is gewoon een gouden combinatie, dat hebben ze op Cause of death wel bewezen. don't mistake lack of talent for genius |
|
uit de tijd dat stagediven nog niet gevaarlijk was: |
|
ja wat een chaos! geniaal om te zien! |
|
Hoezo was het toen niet gevaarlijk dan? Eigenlijk best jammer dat het zo goed als nergens meer mag. Vroegah was dat bijna nooit een probleem. Imo was een concert ervaring niet kompleet zonder minimaal 1 dive. Al zou ik tegenwoordig wel goed dronken zijn als ik het zou doen, anders zou ik veel te bang zijn om wat te breken, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-01-2009 23:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik ook, maar dan bij anderen... Bareuh... |
|
quote: Omdat er zo te zien nog genoeg mensen waren om je op te vangen don't mistake lack of talent for genius |
|
En nu staat er geen kip meer vooraan? Serieus, ik snap 'em niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Daarom ga ik liever in het buitenland naar concerten. Sfeer is 9/10 keer stukken beter dan in Nederland, en toch moet ik ook zeggen dat het publiek een stuk minder soft lijkt dan in Nederland. Gave video trouwens! |
|
In België zijn ze zeker minder soft. |
|
quote: Ik was al op jou reactie aan het wachten. |
|
En nu staat er geen hond meer vooraan. Kip wordt voor deze uitdrukking meestal in België gebruikt. |
|
Ik ben toch echt een Nederlander, hehe. In Nederland wordt natuurlijk ook fiks geblowd, dat scheelt ook wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het ging in Hedon een jaar terug anders behoorlijk tekeer tijdens Obit1kenoby Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik zit nu de tardy brothers cd te beluisteren en moet zeggen dat het een heel aardig plaatje is geworden , alleen bekruipt me het gevoel meerdere keren, waarom word dit niet onder de naam obiuary uitgebracht, zoveel verschil zit er nu ook weer niet in. maar elke obituary liefhebber kan bloodline rustig een kans geven |
|
Hmm Deep down en Fates call bevallen me nog t meest tot nu toe..mooie solo in Screan descendent... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-03-2009 23:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwe track 'List Of Dead' op: http://www.myspace.com/obituary Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lords Of Metal-recensie al gelezen over de nieuwe Obituary? Ik dacht: dat belooft wat. Ik weet hoe stom het is om iets verrassends te verwachten van Obituary. De nieuwe Obi is meer Obi, net zoals nieuwe Bolt Throwers ook gewoon meer Bolt Thrower/een tour betekent. Allemaal geweldig...ware het niet dat Ralph Santolla in Obituary speelt. 'Vier virtuoze solo's in het nummer List Of Dead', belooft L.O.M. Waar dan?? Wat een verschrikkelijk gekunstelde gitarist zeg. Truukjes, truukjes en geen noot die pakkend een andere opvolgt. Godver, ik wil James Murphy weer bij Obi. MC Hammer Smashed Face |
|
Ik vind de riffs in List of dead dan weer ondermaats; klinkt als iets dat ik zelf ook bedacht kon hebben The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb 'm van de week ook beluisterd en deze plaat beviel me ook erg goed. Dit album bevat wel veel groovy stukken, maar dat bevalt me ook wel. |
|
quote: Hehehe, dat heb ik met elke obituary plaat. Tis gewoon erg simpele muziek (lees: vol met celtic frost invloeden). Plus de zang en het typische gitaargeluid. Heerlijk. Ik vind die nieuwe plaat trouwens weer erg fijn. Zo ook de solo's. Er hadden misschien wel wat meer snellere nummers op mogen staan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Luister hem nu, hij is super. Maar het lijkt wel of Obituary de doomkant opgaat(wat ook niet erg is) Er had wel meer pit in gemogen(snelheid dus) Verder een lekkere plaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |