IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Obituary Vorige pagina | Volgende pagina
Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 30-11-2003 20:17 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 30 november 2003 17:12 schreef X-Act het volgende:
Ha, Obituary
gezien op graspop '98, best wel cool: ze zetten Threatening Skies in en 't begon vervolgens te regenen.


Inderdaad! Staat in mijn herinnering gegrift!

(net zoals met Samael 'Let it Rain': regenbui komt op!)


Je kan me de bout hachelen!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-11-2003 20:20 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 17:12 schreef X-Act het volgende:
Ha, Obituary
gezien op graspop '98, best wel cool: ze zetten Threatening Skies in en 't begon vervolgens te regenen. En dan blijven gaan in moshpit.

Was dat geen Walrock. Was namelijk het zelfde verhaal. Was trouwens een goed optreden, lekker onder de modder uit de pit.



antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 01-12-2003 0:35 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

YEEAAAHHHHHH!!!!!!!!!!,OBITUARY!!! te gekke band,ben sowieso een fan van ouwe,logge deathmetal(grave,unleashed) maar obituary blijft mn favoriet I'M IN PAIN!! (TROUWENS HUN LOGO IS NOG STEEDS ONGEEVENAARD)

[Dit bericht is gewijzigd door antipop op 01-12-2003 0:41]


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 0:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zet gelijk maar weer even Cause Of Death op..... sentiment Toch 1 van de absolute death-metal krakers OOIT!!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 01-12-2003 0:46 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 16:00 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik heb er een van Back From The Dead geloof ik!


een longsleeve maat xl?? ik heb er wel belang bij,wat moet je er voor hebben/ruilen??
morgoth-eternal fall/ressurection absurd cd?
atheist-elements cd?
superation-room seven of still in sphere cd?
pleuro's?
roept u maar!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2003 1:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2003 0:46 schreef antipop het volgende:
...
atheist-elements cd?
...


Deze kan je missen? Wat/hoeveel wil je ervoor?

Heb Obituary ook gezien op Waldrock...toen ik threatening skies hoorde landde ik weer op aarde ondanks de vele alcohol; en maar rennen richting pit! Was er regen? Niets van gemerkt

Overigens lijkt die reunie mislukt ofzo? Het enige dat ik nog gehoord heb is dat John Tardy nu trouwfoto's maakt (wel ironisch maar toch...)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2003 1:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 01-12-2003 23:58 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

[quote]Op 1 december 2003 1:47 schreef Mutilator het volgende:
Deze kan je missen? Wat/hoeveel wil je ervoor?

euhh,wat heb je te ruil ofzo?


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2003 0:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2003 23:58 schreef antipop het volgende:
Op 1 december 2003 1:47 schreef Mutilator het volgende:
Deze kan je missen? Wat/hoeveel wil je ervoor?

euhh,wat heb je te ruil ofzo?


Euh...Pestilence - Spheres cd in nieuwe staat of Death - Spiritual healing (originele cdversie) is wel een beetje in dat technische straatje...verder heb ik nog de Cryptopsy - None so vile cd dubbel....ik noem maar ff wat; ik ruil zelf niet snel omdat ik niet happig ben om cd's weg te doen, maar een aantal cd's luister ik ook niet meer...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-12-2003 0:44 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Obituary heeft mij "metal" gemaakt, ik hoorde ze voor het eerst toen ik een jaar of 10 was, en vond het toen al bruut

en sindsdien is het niet meer goedgekomen met mij


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 02-12-2003 0:53 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Obituary heeft mij om de een of andere reden nooit kunnen boeien. Misschien maar eens wat vaker naar luisteren.


zo kan ie wel weer


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-12-2003 1:41 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 0:32 schreef Mutilator het volgende:
Euh...Pestilence - Spheres cd in nieuwe staat of Death - Spiritual healing (originele cdversie) is wel een beetje in dat technische straatje...verder heb ik nog de Cryptopsy - None so vile cd dubbel....ik noem maar ff wat; ik ruil zelf niet snel omdat ik niet happig ben om cd's weg te doen, maar een aantal cd's luister ik ook niet meer...


wil hem wel ruilen voor spheres van pestilence, mn email=dennis.weessies@wanadoo.nl


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2003 1:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2003 1:41 schreef antipop het volgende:
wil hem wel ruilen voor spheres van pestilence, mn email=dennis.weessies@wanadoo.nl



Done!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-12-2003 2:03 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

deal!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 19-03-2004 11:51 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

3 recente korte clipjes van obituary @ March Metal Meltdown VI in Irvington, New Jersey, USA:

1 | 2 | 3

[Dit bericht is gewijzigd door Grom op 19-03-2004 11:54]


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 19-03-2004 11:53 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

Obituary is gewoon in een woord HEERSCHEND , heerlijk oldschool




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-03-2004 11:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 0:35 schreef antipop het volgende:
(TROUWENS HUN LOGO IS NOG STEEDS ONGEEVENAARD)


Dan MOET het een gave band zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 19-03-2004 18:15 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 1 december 2003 0:46 schreef antipop het volgende:
atheist-elements cd?


quote:
Op 1 december 2003 1:47 schreef Mutilator het volgende:
Deze kan je missen? Wat/hoeveel wil je ervoor?
Pfoe...ik schrok even...
Dacht al bijna te laat te zijn om Atheist-materiaal te bemachtigen....maar gelukkig is Elements de enige die ik wel al heb
(Piece of Time alleen gebrand)

Maar...goede deal Mutilator!!!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2004 2:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 maart 2004 18:15 schreef Myth of Fury het volgende:
Pfoe...ik schrok even...
Dacht al bijna te laat te zijn om Atheist-materiaal te bemachtigen....maar gelukkig is Elements de enige die ik wel al heb
(Piece of Time alleen gebrand)

Maar...goede deal Mutilator!!!


Thanks! Kwam het ff mooi uit dat ik Spheres dubbel had met 1 ervan gloedjenieuw uit een kloteplatezaak gefilterd.

Anyway is Elements nog best te krijgen; de rest gaat me nog ff tijd kosten denk ik.


Ontopic: ben benieuwd of John Tardy nog net zo vet klinkt.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2004 2:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-05-2004 18:47 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Vannacht om 01:00u de Obituary guys zien HEERSCHEN op Fuck The Commerce 7
HOLY FUCKING SHIT guys die gasten waren bezeten van de zin en buitenzinnig bezig met beuken.
Van alle albums kwamen tracks langs; het begon met John z'n unieke stem met "uueghTJOPPT IN HEEElfghhh......FEEL THE BLOOD SPILL FROM YOUR MOUTH!!" Hele tent ging tekeer like there's no tomorrow, verder (niet in volgorde) nog Rotting Ways, Don't Care, Final Thoughts, en nog een zooi van op "Cause of Death" en "Slowly we Rot" (met als uber-kvlt Zugabe-afstluiter natuurlijk Slowly We Rot).
Heb nog wat ossie-biertjes op jullie gedronken die d'r niet aanwezig konden zijn.
Hehe, mijn concertjaartje kan nu al niet meer stuk!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-05-2004 18:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Vet! Wanneer komt er een nieuwe plaat


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-05-2004 19:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 18:47 schreef Mikeee het volgende:
Vannacht om 01:00u de Obituary guys zien HEERSCHEN op Fuck The Commerce 7
HOLY FUCKING SHIT guys die gasten waren bezeten van de zin en buitenzinnig bezig met beuken.
Van alle albums kwamen tracks langs; het begon met John z'n unieke stem met "uueghTJOPPT IN HEEElfghhh......FEEL THE BLOOD SPILL FROM YOUR MOUTH!!" Hele tent ging tekeer like there's no tomorrow, verder (niet in volgorde) nog Rotting Ways, Don't Care, Final Thoughts, en nog een zooi van op "Cause of Death" en "Slowly we Rot" (met als uber-kvlt Zugabe-afstluiter natuurlijk Slowly We Rot).
Heb nog wat ossie-biertjes op jullie gedronken die d'r niet aanwezig konden zijn.
Hehe, mijn concertjaartje kan nu al niet meer stuk!


Kut, daar heb ik iets gemist . Hoe was Incantation op FTC?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-05-2004 19:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Incantation spielden sehr gut. Jammer dat ze niet meer op Vrijdag konden headlinen (ze waren te laat aangekomen) en zaterdag als nummer 3 op de bill toen al een gru-we-lijk tamme en lamme publiek had. Ik heb me echt een ongeluk gebangd op Incantation. Ze speelde echt heel goed en strak.



Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 23-05-2004 19:24 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Was ECHT heerschend op F.T.C. VII !!!!
Enorm gaaf come-back van Obituary..

CD komt ergens begin 2005

Verder was het super gezellig, alleen jammer van 't KUT weer.


There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!


Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 23-05-2004 19:25 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

quote:
Op 23 mei 2004 19:24 schreef Mikeee het volgende:
Incantation spielden sehr gut. Jammer dat ze niet meer op Vrijdag konden headlinen (ze waren te laat aangekomen) en zaterdag als nummer 3 op de bill toen al een gru-we-lijk tamme en lamme publiek had. Ik heb me echt een ongeluk gebangd op Incantation. Ze speelde echt heel goed en strak.


Mag je wel zegge ja...


There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-05-2004 19:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 19:25 schreef Cornholio the Great het volgende:
Mag je wel zegge ja...


Nog Goratory gezien, die speelde daar ook. Heb ze nog nooit live gezien namelijk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen