|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
De moderators hebben het er maar druk mee om posters van het forum te halen Ga eens wat nuttigs doen om maar eens ff offtopic te blijven |
|
quote: Ja, zoals het bannen van Metalkixx! |
|
Triest hoor. Zijn het gefrusteerde mensen of wanhopige mensen die dit beheren? Ik wil die arme gastjes niet teveel werk bezorgen... Obitu goeie cd en Blood duster op 18-06-05 in Hoogeveen. Ziet er goed uit zo d8t ik. |
|
Sinds gisteren de nieuwe Obituary in mijn bezit. Ik = teleurgesteld. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:in dat geval wil ik hem wel hebben |
|
Waarom krijg ik het gevoel, dat bepaalde personen nog in het verleden leven? Al dat gezeur altijd over een cd moet klinken (altijd als een ouder album toevallig...). Je vraagt Slayer toch ook niet om Reign In Blood part 2 t/m 56 te maken of wel? Dat is voor een muzikant ook niet interessant meer. Maar dat zien mensen schijnbaar niet. In ieder geval ben ik zeer benieuwd naar de nieuwe Obituary en als de cd in de winkel ligt, ga ik zeker een luisterpoging wagen. |
|
Eigenlijk na wat vaker luisteren vind ik het maar een matige schijf [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 08-06-2005 18:15] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Misschien is het mens eigen om terug te willen naar dingen die vertrouwd zijn. Maar ik vind dat dit album juist wel teruggrijpt naar het oude en wel te verstaan back from dead. Als ze dan toch op die toer verder willen hadden ze, naar mijn mening, beter kunnen doen door terug te grijpen op het geluid van slowly we rot. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-06-2005 21:41] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach, er zijn altijd van die mensen die elk album hetzelfde willen horen. Bij Obituary is elke plaat wel anders en het heeft allemaal wel wat, de nieuwe schijf combineert dit allemaal. don't mistake lack of talent for genius |
|
ik moet zeggen dat ik nog maar 3 nummers echt goed heb geluisterd. en de rest vaag. Dus ik kan nog veranderen van mening Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
normaal gezien komt hun nieuw album "Frozen in Time" uit in juli deze foto van John Tardy is genomen op hun concert in oktober in cc De Fabriek in St.-Lievens-Houtem (België) They kicked ass die avond Ik ben es curieus voor de nieuwe songs |
|
het oude werk blijft toch beter. Bazzio Attacks!!! |
|
hoe kunnen jullie de nieuwe al hebben als ie maar op 19/07 verschijnt ? |
|
internet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ssssssttt!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
koop em toch liever zenne op die manier kunnen ze ons blijven entertainen |
|
quote: hoe kun je de nieuwe al kopen als ie maar op 19/07 verschijnt ? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De nieuwe obituary is wel een lekkere plaat, de meeste nummers zijn naar behoren. Een paar nummers kunnen zo op The End Complete gezet worden. NAtuurlijk ook een paar nummers die zo op BAck From The Dead gezet kunnen. Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY |
|
Obituary Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Check reviewtje: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4539.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: |
|
En interviewtje: http://www.zwaremetalen.com/interview/4563.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
spelfout weggehaald... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |