|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
nieuw nummer doet mij weinig helaas. |
|
Ik vind 't best te pruimen, andere dingen van die eerder uitgebrachte teaser vond ik wel minder |
|
quote: Die spullen zijn in Europa toch ook prima te krijgen? Op de gekleurde vinyl na. |
|
zang valt me enorm tegen. I am mine own redeemer...! |
|
Obituary moet gewoon geen nieuwe shit meer maken maar gewoon alleen de ouwe shit spelen. Doet Bolt thrower ook volgens mij. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
niet best |
|
meh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nrs na World Demise zijn saai en voegen niks toe aan het geniale repetoire en de productie van die nieuwe is helemaal om te janken... |
|
quote: Ging mij eigenlijk wel om de gekleurde vinyl.... Vind ik ook niet |
|
quote: Frozen in Time was wel erg goed, vind ik. |
|
quote: Die nieuwe track klinkt echt nergens naar. De drums staan irritant in de mix en klinken kunstmatig, de vocalen missen veel kracht en het nummer zelf is gewoon middelmatig. Jammer. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-09-2014 15:45] |
|
quote: Insane! Heerlijk nummer! |
|
Ik vind dat nieuwe nummer niet echt boeiend, ik wil eerst meer horen, voordat ik 'Inked In Blood' aanschaf. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Dat was al bekend. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4112394?hl=obituary [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-09-2014 8:51] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Tsja. Dit zeggen ze er zelf over (over de hele plaat dus): On OBITUARY's ninth studio album, "Inked In Blood": Donald: "The new album's unbelievable. We spent almost four years writing the album, so it was a long time in the making. And then we actually took it to another level. We recorded the album on our own in our own studio, and we mixed it and produced it ourselves in Tampa, and we could not be more excited about how it turned out." http://www.blabbermouth.net/news/obituary-spent-almost-four-years-writing-new-album-inked-in-blood/ [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 06-09-2014 16:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tja ze gaan niet van hun eigen plaat zeggen dat die kut is he. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Wederom een nieuw deuntje |
|
Stiekem is het best een lekker plaatje, heb m op de luisterpaal een paar keer beluisterd en hij word elke luister beurt beter of zo.......... Maar es ff op halen strax. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Stiekem is dan ook alles goed. En nu gaan we vegen |
|
quote: Wil je er over praten jong............ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Altijd in voor één goed gesprek. En nu gaan we vegen |
|
Weer eens wat anders: 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nieuwe track: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |