|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan iemand me iets vertellen over Xecutioner? |
|
quote: Bedankt! Net gevonden: Under the name Xecutioner, the band recorded a single and two tracks for Metal Massacre compilations, but were forced to re-christen themselves by another outfit of the same name; at first Desecration and finally Obituary was chosen, and the band secured a deal with Roadrunner Records. |
|
quote: Zo heette Obituary dus eerst, ik heb er wel een demo van, meer hebben ze nooit gedaan, afgezien van een andere opname van een liedje die ook op de demo staat voor op een verzamel LP. |
|
quote: Nee stelletje sukkels, Terry Butler heeft nooit in Obituary gezeten. Frank Watkins was de bassist. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: |
|
Wil maar 1 ding kwijt over Obituary: |
|
quote: Hmmm ja Allen West was dus de gitarist die in Six Feet Under speelde en de enige die in Obituary EN in Death heeft gespeeld is James Murphy... Zenial |
|
Ik kan persoonlijk alleen "Slowly We Rot" apprecieren, de rest doet me gewoon er g weinig. Die logge riffs, die zwaar galmende soli,... Super! Hun andere platen vind ik gewoon een erg slechte herhaling van de eerste. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
'k ken alleen "world demise" die vond ik wel goed klinken ... meer ken ik er niet van The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: En 'Cause Of Death' dan? |
|
Buiten "Slowly we rot" en "Cause of Death" heb ik alleen anthology ooit beluisterd, en dat nodigde niet echt verder uit om nog nieuwere cd's te gaan luisteren nee. Maar ik wil gvd een Obituary shirt! |
|
quote: Had je eerder mee moeten zijn! Als je nu een obituary shirt koopt ben je toch maar aan het faken, doen alsof je al een grote fan was toen ze nog bestonden... Zenial |
|
quote: Ik doe niet alsof . Noch was ik al een grote fan toen ze nog bestonden. |
|
Ik heb er een van Back From The Dead geloof ik! |
|
quote: Die is vast bedoeld voor eigen gebruik? |
|
quote: Ik ook, maar ze zijn nergens te krijgen. The End complete is trouwens ook een erg goeie CD, k heb laatst een 'originele' versie kunnen krijgen (geen rerelease dus) |
|
quote: Ligt eraan... Longsleave... Wat heb je terug |
|
quote: CoF longsleeve, de laatste tijd gebruikt voor pyama doeleinden. Deal? Maar ik zoek een TS, die kan ik het hele jaar door dragen. |
|
quote: Ik heb een sweater met Cause of death artwork (uitvergrote details van de Lovecraft hoes) absolute favo Obituary cd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ok, dan gaat het over heh, draag ik hem lekker zelf |
|
Obituary is super!!! mijn favo band!!! beste cd van hun is Cause of death!!! ik heb zelfs de draak van the end complete over m'n hele rug laten taoeeren ( lekker fanatiek hehe) |
|
idd CAUSE OF DEATH Je moeder. |
|
quote: Gaaf!! FOTO!!! Zenial |
|
Ik las pas in een interview met Six Feet Under dat de jongens bezig zijn met een reunie/comeback! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |