IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Obituary Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2007 18:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 18:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 18:05 schreef Aaaarco het volgende:
soms zeg je best zinnige dingen...

... dit is daar niet echt eentje van
ieder zijn ding. Maar Six feet Under heerst godverdomme!


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-08-2007 18:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die eerste is best aardig, alles dat erna komt is te brakke te simpele te voor de hand liggende en te flauwe kost voor mij. in het geval dat jij van mening bent dat ze de pannen van t dak rossen, hoop ik dat meneer Barnes er onder staat en ze vangt met z'n drollenhoofd.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2007 18:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 18:30 schreef mental het volgende:
ieder zijn ding. Maar Six feet Under heerst godverdomme!
niet

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-08-2007 18:34]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 18:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe. soms ben je best grappig maar echt, ik vind SFU 1 van de beste death metalbands ooit.Samen met Cannibal Corpse, Obituary,en Nunslaughter, Dit zijn trouwens ook de enige Death metal bands die ik nog regelmatig draai, hahaha.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 18:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 18:33 schreef spectre het volgende:
niet
Trek jij nou maar weer gewoon een bm cd uit je rek, knul.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-08-2007 18:36]


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-08-2007 18:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind SfU serieus een belediging voor Death Metal fans.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 18:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 18:43 schreef spectre het volgende:
Ik vind SfU serieus een belediging voor Death Metal fans.
Dat mag hoor. mensen vinden wel vaker dat ik een vage smaak heb kwa bands...


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-08-2007 19:00 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Volgens mij ben ik een keer in slaap gevallen bij een concert van sfu, hehehe.

Al heerscht chris barnes. Maar dan vooral op de eerste cannibal corpse platen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2007 19:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 19:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 19:00 schreef varanus het volgende:
Voor Mental
http://www.zwaremetalen.com/recensie/3972/Six-Feet-Under-13.html
ben je dement aan het worden ? hoe vaak heb je die plaat gehoord voor je die draak van een review schreef ?


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-08-2007 19:03 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Damn, ik wist helemaal niet dat butler en swanson daar ook in zaten! Massacra! Oeh!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 19:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Tsss, foei, Wim ! SFU luisteren jij !


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-08-2007 19:09 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik heb aleen die eerste ooit wel eens gehoord. Lang, lang geleden in een ver, ver sprookjesbos.

Hehe, ik heb geen idee meer hoe dat klonk.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2007 19:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 19:02 schreef mental het volgende:
ben je dement aan het worden ? hoe vaak heb je die plaat gehoord voor je die draak van een review schreef ?


Kerel, dat was maart 2005, toen was ik nog jong


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 19:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Tssss. een schande noem ik dit Wim, echt. nou hop, die abba cd uit den speler en SFU erin.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 19:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 19:10 schreef varanus het volgende:
Kerel, dat was maart 2005, toen was ik nog jong
oeps. nou ja, ik ben het er niet mee eens iig.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2007 19:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 19:11 schreef mental het volgende:
oeps. nou ja, ik ben het er niet mee eens iig.


Ik nog steeds wel. Waardeloze baggerplaat. Deze week bij toeval een nieuw nummer gehoord. Niet bepaald hoogstaand, maar beter dan dat 13 prul.

Ontopic: Nieuwe Obituary is dikke heers!


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 19:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Die moet ik nog horen maar ben benieuwd...


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-08-2007 19:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die bruine cd is t ergst... daar zat ook nog es een dvd bij met een te stonede barnes die dan zit te brallen over dat zn bandleden de beste death metal mensen zijn die er zijn...

pfff

@wanwinsmaak
die eerste zat die albert west knakker van obituary als gitarist, daarna kwam die massacre keerl. rond die tijd ging de kwaliteit ook hard achteruit...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-08-2007 21:09 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, dat staat blijkbaar niet garant voor kwaliteit, hehehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 01-08-2007 21:12 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Hun beste release in 15 jaar, mogen ze verdomd trots op zijn. Dat zodra hij uit is direct aankopen.


Verlekkerd op dood metaal


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2007 10:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind de cd best goed maar niet echt special. net zoals zoveel voorgaande Obituary releases, enkele zeer goede nummers, de rest aardig tot matig.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-02-2008 23:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hoe zit het nou met die Allen West. Hij is dus weg, maar waarom enzo? Ik mis even eens stukje, geloof ik.

ik zag een foto op de muur, is dat hem nu dus?



[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 06-02-2008 23:02]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 06-02-2008 23:06 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Die schijnt niet erg hoog te timmeren, geloof ook dat ie vast zat. En de laatste keer dat ik ze zag zat ie er idd niet bij.

Erg lame was dat, obituary zonder soli, beetje net niet actie. Jammer !!

edit: gezien de link van de foto zit/zat ie idd vast

[Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 06-02-2008 23:08]


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen