|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
die eerste is best aardig, alles dat erna komt is te brakke te simpele te voor de hand liggende en te flauwe kost voor mij. in het geval dat jij van mening bent dat ze de pannen van t dak rossen, hoop ik dat meneer Barnes er onder staat en ze vangt met z'n drollenhoofd. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:niet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-08-2007 18:34] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe. soms ben je best grappig maar echt, ik vind SFU 1 van de beste death metalbands ooit.Samen met Cannibal Corpse, Obituary,en Nunslaughter, Dit zijn trouwens ook de enige Death metal bands die ik nog regelmatig draai, hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Trek jij nou maar weer gewoon een bm cd uit je rek, knul. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-08-2007 18:36] Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind SfU serieus een belediging voor Death Metal fans. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat mag hoor. mensen vinden wel vaker dat ik een vage smaak heb kwa bands... Fuck the world and fuck you |
|
Volgens mij ben ik een keer in slaap gevallen bij een concert van sfu, hehehe. Al heerscht chris barnes. Maar dan vooral op de eerste cannibal corpse platen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote:ben je dement aan het worden ? hoe vaak heb je die plaat gehoord voor je die draak van een review schreef ? Fuck the world and fuck you |
|
Damn, ik wist helemaal niet dat butler en swanson daar ook in zaten! Massacra! Oeh! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tsss, foei, Wim ! SFU luisteren jij ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb aleen die eerste ooit wel eens gehoord. Lang, lang geleden in een ver, ver sprookjesbos. Hehe, ik heb geen idee meer hoe dat klonk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Kerel, dat was maart 2005, toen was ik nog jong spelfout weggehaald... |
|
Tssss. een schande noem ik dit Wim, echt. nou hop, die abba cd uit den speler en SFU erin. Fuck the world and fuck you |
|
quote:oeps. nou ja, ik ben het er niet mee eens iig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik nog steeds wel. Waardeloze baggerplaat. Deze week bij toeval een nieuw nummer gehoord. Niet bepaald hoogstaand, maar beter dan dat 13 prul. Ontopic: Nieuwe Obituary is dikke heers! spelfout weggehaald... |
|
Die moet ik nog horen maar ben benieuwd... Fuck the world and fuck you |
|
die bruine cd is t ergst... daar zat ook nog es een dvd bij met een te stonede barnes die dan zit te brallen over dat zn bandleden de beste death metal mensen zijn die er zijn... pfff @wanwinsmaak die eerste zat die albert west knakker van obituary als gitarist, daarna kwam die massacre keerl. rond die tijd ging de kwaliteit ook hard achteruit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, dat staat blijkbaar niet garant voor kwaliteit, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hun beste release in 15 jaar, mogen ze verdomd trots op zijn. Dat zodra hij uit is direct aankopen. Verlekkerd op dood metaal |
|
ik vind de cd best goed maar niet echt special. net zoals zoveel voorgaande Obituary releases, enkele zeer goede nummers, de rest aardig tot matig. |
|
Hoe zit het nou met die Allen West. Hij is dus weg, maar waarom enzo? Ik mis even eens stukje, geloof ik. ik zag een foto op de muur, is dat hem nu dus? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 06-02-2008 23:02] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Die schijnt niet erg hoog te timmeren, geloof ook dat ie vast zat. En de laatste keer dat ik ze zag zat ie er idd niet bij. Erg lame was dat, obituary zonder soli, beetje net niet actie. Jammer !! edit: gezien de link van de foto zit/zat ie idd vast [Dit bericht is gewijzigd door Arghoslent op 06-02-2008 23:08] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |