|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Good idea! Alleen ik zal het moeten houden op mijn Chemical Exposure CD... Een Obituary reunie zou wel tof zijn... Weer een band die ik nooit live heb kunnen zien . |
|
Ik heb ze gezien op dynamo 91, maar toen was zelf morbid angel (live) beter |
|
Ik meen vaag ergens gelezen te hebben dat ze een reunie optreden hebben gedaan...kan dit kloppen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klopt, heb ik ook gehoord... Chris Barnes vertelde in een interview in January dat we ons maar moesten voorbereiden op een reunie omdat daar grote op is! |
|
interessant dit is karnivoor onder een andere naam [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 09-03-2003 14:29] |
|
quote: I vote... Wacken 2004 reunion show! |
|
quote: Nee volgende week al, waar maakt niet uit! |
|
quote: Geduld is een schoone zaack! En volgende week heb ik nog steeds tentamens . |
|
Obituary is Heb al hun cd's (behalve die Anthology). Headbangen!!! "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
Kep Obituary altijd graag gemogen, vooral in de tijd dat James Murphy erbij zat lekkere logge riffs met een super grunt.... |
|
mooiste van deze band is dat het live veel beter klinkt, zie de live cd. Jammer dat het alleen nooit meer live gepresenteerd zal worden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: IK OOOOOK... Back from the dead vind ik alleen niet zo goed (vooral dat rapnummer aaaaaaargh) |
|
quote: cause of death is dan ook mijn favoriete plaat! geniaal slaggitaargeluid trouwens, vee ee ett!!! Oud Vuil. |
|
Ja maar waar zijn ze nu, die gasten bestaan volgens mij niet eens meer. Maar idd ze heersten wel enorm Petomanen zijn ook normale mensen |
|
quote: Is ook mijn favoriete plaat.... |
|
The End Complete |
|
quote: Die is ook gaaf, Mieske |
|
Ik heb enkel ANthology, staan welke leuke nummers op, maar het meerendeel skip ik bij de zeldzame keren dat ik em luister. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
*opa-mode aan* Ach je bent ook nog jong zullen we maar zeggen... Heerlijk om een hele avond alleen maar oude death metal te draaien zeg! Obituary was gewoon altijd te gek; jammer dat ik ze nooit live heb mogen zien... Obituary is gewoon een lekker zieke oude death metal band die ik altijd zal blijven waarderen. *opa-mode off* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Tof drumgeluid op deze plaat. Touché, pussycat! |
|
quote: Anders op Dead wel, meesterlijke Live cd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: zeer zeker!!Ik heb hem een aantal weken geleden gehaald.. geweldig strak wuust robuust |
|
SLOWLY WE ROT http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ha, Obituary gezien op graspop '98, best wel cool: ze zetten Threatening Skies in en 't begon vervolgens te regenen. En dan blijven gaan in moshpit. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |