|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Obituary is vet, moar vet, 't eeft geene name!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Obituary was te gek idd; elk album is goed maar Cause of death heerscht nét dat tikkeltje meer. Xecutioner heeft naar mijn weten een 6 of 7 track demo uitgebracht die ik nog zoek en John Tardy zit nu in een of andere lokale band meen ik ergens gelezen te hebben. Obituary fans zouden Celtic Frost kunnen checken; de band waar ze duidelijk schatplichtig aan zijn. (Evenals Darkthrone die zich zo tegen de prima Morrisound producties afzette oh ironie) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Terry Butler..Is dat niet de bassist?? Hij speelde iig bas op 'Leprosy' en 'Spiritual Healing' van Death. Obituary is verder wel lekkere Death Metal, maar doe mij maar Death |
|
quote: klopt; gitaristen waren Allen West & Trevor Peres en op Cause of death James Murphy! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-10-2002 20:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb de 3 track demo uit 1987 die Find The Arise heet. Verder heb ik ook een rehearsal set die 6 tracks heeft ui 1987. |
|
quote: Wat is de tracklist van deze opnamen? Volgens mij is die Find the arise demo uitgegeven als bonus trx op die golden re-releases van Roadrunner toendertijd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat zijn ze niet hoor, dit zijn echt demo opnamen, dat hoor je zo... Van tape-je af! |
|
ben afgehaakt na The End Complete, maar ben denk ik de enige hier die de eerste nix aan vind. cause of death is de plaat voor mij. en frost invloeden, hell yeah!!!! wat ik ook zo gaaf vond, live gingen die langzame riffs noooog langzamer. Oud Vuil. |
|
quote: Je begrijpt me verkeerd; die re-releases hebben demo opnames als bonus tracks. Hoogstwaarschijnlijk van die demo die je noemde. Onder andere dus Like the dead & Find the arise. Ondertussen link gevonden mbt tot hun demo's etc.: www.obituary.nl hier kom je wel verder met je vraag. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: stoned en/of dronken Wim??? een van de deathmetalklassiekers aller tijden. |
|
quote: jah, weet ik wel attila, maar deze plaat heeft me nooit wat gedaan?!? ik snap het zelf ook niet zo, maar ja. enne, ik ben niet altijdddd stoned en/ of dronken, hoor. alleen maar geregeld het 1 of soms het ander. Oud Vuil. |
|
quote: Inderdaad... dat heb ik ook op mijn bootlegs gehoord, echt fantastisch (Wim, al op zolder geweest... Inmiddels!?) quote: Hmm... Het is inderdaad de Find The Arise Demo. Deze informatie zit er bij mij bij: --- Xecutioner (usa) - Find the arise Demo 1985 1. Find the arise 2. Like the dead --- En van die rehearsals zijn er 5 liedjes... |
|
K ben nu eigenlijk op zoek naar een LP van ze, maar k kan ze echt nergens vinde |
|
quote: Kijk eens op een metalmarket!? |
|
ken ik niet... |
|
quote: Ik weet niet of je in de omgeving van Rotterdam woont toevallig? Want 6 oktober (a.s. zondag dus!) is er een metal market in de Baroeg (Rotterdam). Dat zijn gewoon een hoop handelaren bij elkaar in standjes die allemaal dingen verkopen, waaronder een hoop oud vinyl, daar vind je zonder twijfel wel een Obituary LP! |
|
Omgeving Arnhem, en moet werreke |
|
quote: Ik zal wel eens kijken... Welke wil je en hoeveel wil je er aan spenderen!? |
|
En hoeveel winst mag Flix erop maken? Zenial |
|
quote: Nul hoor broer! |
|
quote: heb eigenlijk geen idee wat er voor een Obituary LP gevraagd wordt. En hoe wil je m eigenlijk bij mij krijgen... Beetje breekbaar hae... |
|
quote: Ik stuur vaker LP's op en ontvang ze nog vaker... |
|
hm... k wil The end Complete en als die er niet is Anthology k wil er tot 20 pleuro voor geven. |
|
quote: Komt goed, e-mail me maar even of stop me in je MSN lijst! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |