IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-10-2002 10:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het wordt weer herfst, dus hoogste tijd om weer een flinke portie black te beluisteren!

Nu luister ik dus naar wat spul van Nargaroth. Ik moet zeggen: het heerscht!

Black Fucking Metaaaaaaaaalll!!

Probleem is misschien: het is wel érg nihilistisch (1 riff per 10 minuten). Ook bij titels als: "The day Burzum killed Mayhem" denk ik: beetje trieste manier van troe zijn...

Wat zijn de meningen hier over deze band?


Dear dirty delightful old drunken old days


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-10-2002 10:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind het een geweldige band. En vooral de titel the day burzum killed mayhem vind ik erg lachwekkend. Dat overtuigt toch van een goede dosis humor.. maar of ze het zo bedoelt hebben


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 10:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 10:49 schreef Schaffelaer het volgende:
Het wordt weer herfst, dus hoogste tijd om weer een flinke portie black te beluisteren!

Nu luister ik dus naar wat spul van Nargaroth. Ik moet zeggen: het heerscht!

Black Fucking Metaaaaaaaaalll!!

Probleem is misschien: het is wel érg nihilistisch (1 riff per 10 minuten). Ook bij titels als: "The day Burzum killed Mayhem" denk ik: beetje trieste manier van troe zijn...

Wat zijn de meningen hier over deze band?


ik ken de muziek niet maar ze hebben wel humor (zei het enigszins wrang). ik ga ze zeker eens uitproberen. misschien moeten ze ook eesn hey joe coveren ( maar dan hey count grisnakh, were are you going with that knife in your hand).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-10-2002 11:02]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2002 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 10:56 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ken de muziek niet maar ze hebben wel humor (zei het enigszins wrang). ik ga ze zeker eens uitproberen. misschien moeten ze ook eesn hey joe coveren ( maar dan hey count grisnakh, were are you going with that nife in your hand).

Is al gebeurt ...
Type O Negative
"Hey Peter, where are you going with that axe in your hand?"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2002 11:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 10:58 schreef Jenje het volgende:
Is al gebeurt ...
Type O Negative
"Hey Peter, where are you going with that axe in your hand?"


das waar ja. de was ook wel grappig.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-10-2002 11:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 10:58 schreef Jenje het volgende:
Is al gebeurt ...
Type O Negative
"Hey Peter, where are you going with that axe in your hand?"

Die moet ik hebben iemand enig idee waar ik die kan vinden.

Van Nargaroth heb ik tot nu alleen nog herbstleyd gehoort en die vond ik erg goed te pruimen op het iet wat "aparte" begin van nummer 1 na dan.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-10-2002 11:14 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

anders post ik het ff perongeluk 2 keer

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 02-10-2002 11:14]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 11:38 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik vindt hem niks aan


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-10-2002 11:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik had er wat MP3's van. Idd erg minimalistisch. Zowel kwalitatief als kwantitatief.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-10-2002 12:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nargaroth is idd wel grappig, maar leuster er nooit meer na nadat ik een plaat aangeschaft heb. Ik zet dan toch liever een Mayhem, Darkthrone of Burrrzoem op!



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-10-2002 12:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 oktober 2002 11:14 schreef Vlkodlak het volgende:
anders post ik het ff perongeluk 2 keer


Geeft niks hoor, overkomt de besten

Nargaroth is wel humor vind ik: ken een paar nummertjes waaronder Black Metal Ist Krieg

Opzich is het helemaal geen slechte BlackMetal maar de titels en teksten zijn een beetje lollig ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 13:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben niet kapot van die band, geforceerde muziek en belachelijke teksten ja.... om een beetje moe van te worden eigenlijk .


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 02-10-2002 13:35 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

Kanwulfs uitspraak "Music for white people by white people" gelezen?
Ooit ook eens een interview gelezen in BLOODAXE magazine, waar hij ook niet bepaald om straffe uitspraken verlegen zat


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 02-10-2002 13:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

ik kan 't wel waarderen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-10-2002 14:26 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 13:35 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
Kanwulfs uitspraak "Music for white people by white people" gelezen?
Ooit ook eens een interview gelezen in BLOODAXE magazine, waar hij ook niet bepaald om straffe uitspraken verlegen zat

Ik vrees dat meneer Kanwulf zowiezo niet de intelligentie zelve is lees bijvoorbeeld de lyrics van Shall we begin? maar eens Evil hoor hahaha


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-10-2002 15:09 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

als ik me erg misantropisch voel zet ik het op


No meat is sweater


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 02-10-2002 15:09 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

De cd Herbstleyd kan ik zeker waarderen (echt een cd om de herfst mee te vieren ), de andere paar nummers die ik van hem ken vind ik persoonlijk weer wat minder.
Voor de liefhebbers nog een een interview met Kanwulf: http://www.maelstrom.nu/issue7/intrvu7.htm#nargaroth


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 15:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wel een cool interview, die gast is helemaal niet gek als je het zo leest.


Twone
Usericon van Twone
Posted 02-10-2002 15:34 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

bah Nargaroth vind ik overhyped. enkele songs van BM ist krieg kan ik wel waarderen o.a. de gelijknamige titel


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-10-2002 15:35 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb ergens een bootleg (??) van Nargaroth liggen... In Erlangen ofzo... Vond het niet zoveel eerlijk gezegd...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-10-2002 15:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 15:35 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik heb ergens een bootleg (??) van Nargaroth liggen... In Erlangen ofzo... Vond het niet zoveel eerlijk gezegd...


Ja, heb daar wat van gehoord op mp3. Die microfoon stond zeker in een emmer stront, want het geluid is echt te slecht voor woorden.


Dear dirty delightful old drunken old days


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-10-2002 15:43 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 oktober 2002 15:38 schreef Schaffelaer het volgende:
Ja, heb daar wat van gehoord op mp3. Die microfoon stond zeker in een emmer stront, want het geluid is echt te slecht voor woorden.


Mwoah, dat valt wel mee hoor... Alleen het eerste nummer is niet geweldig, daarna wordt het beter en zelfs wel aangenaam om te horen (qua kwaliteit dan!).


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-10-2002 16:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

heb alleen BMIK, overige cd's wel eens wat van gehoord. klinkt me aangenaam in de oren


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-10-2002 16:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


ik vind het af en toe wel leuk om naar te luisteren, maar zoals Vargen al zei, darkthrone en burzum



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-10-2002 16:27 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 10:58 schreef Jenje het volgende:
Is al gebeurt ...
Type O Negative
"Hey Peter, where are you going with that axe in your hand?"


I'm gonne kill my bitch, because i saw her fucking around whif another man


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-10-2002 16:37 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Hmm, ik heb herbstleyd, het 1e nummer is wel mooi gedaan qua vocalen, maar 90% van de riffs zijn zo slecht.
Ik bedoel, simpel kan cool zijn, kijk maar naar Burzum maar die gast schrijft zulke slechte riffs, damn


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen