|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave line up geworden. Vergeleken met vorig jaar vind ik het stukken beter. |
|
quote: Dat is dus precies de reden dat ik niet ga. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Deze oude rot gaat niet meer zo vaak naar concerten en festivals en is dus zeer tevreden met de line-up. De meeste bands heb ik al eens gezien maar dat is alweer tijden geleden. Het is voor mij ook gewoon een leuk uitje, lekker met wat vrienden oldschool bier drinken en bandjes kijken. Gezien de drukte en de gemiddelde leeftijd afgelopen jaren zijn er heel veel oude rotten die er hetzelfde over denken. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: +1 dacht het wel. Genoeg "ouwe rotten" te bekennen daar. Ik zeg; "Slayer!!!!!" an evil incarnation of DEATH! |
|
De voorverkoop gaat hard, wacht niet te lang met de aanschaf van je tickets. [primeurtjesmodus aan] Dit jaar geen pre-party, maar een afterparty in Merleyn! [/primeurtjesmodus uit] |
|
|
|
Eetpauze van 18:25 tot 21:45, da's wel lang... Bareuh... |
|
quote: Stel je niet aan! |
|
Beter dan GEEN eetpauze. Of ik moet Trivium overslaan.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eetpauze van 17:30 tot 18:30, ideaal! |
|
|
|
Whaaa, nog maar paar weekjes! |
|
Wacht niet te lang met de aanschaf van je tickets. Zoals het er nu naar uitziet gaat het festival uitverkopen vóór 2 juni! |
|
Enne komt er nog een speciaar bier in de verkoop, naast het overigens goed te drinken Jupiler? Zou een welkome afwisseling zijn wat mij betreft (bijv. witbier?) an evil incarnation of DEATH! |
|
Fortarock blijft het voorbeeld hoe het wél moet wat voedsel betreft, kunnen festivals als Graspop en Wacken nog van leren. Witbier is altijd welkom! |
|
quote: Hoezo? |
|
Die kleffe rommel die je bij de meeste festivals kunt kopen... |
|
Hmm ook maar eens gauw kaartjes halen dan. |
|
Nog maar 500 kaarten beschikbaar! |
|
Uitverkocht! |
|
Aanwezig! (Hopelijk) |
|
Hoeveel kaarten waren er eigenlijk? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En natuurlijk een lijstje, daar is ZM dol op. Aanwezig: Dentz ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aanwezig: Dentz Holysjit |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |