|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
..vette poep!... ben dr bij!! |
|
quote:Redelijke prijs ook nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ctrl + F5 Deze zin is onwaar. |
|
Goed begin met Slayer, Meshuggah is wel aardig en Anthrax doet met niet zoveel. Benieuwd naar de rest. |
|
De early early bird tickets voor FortaRock 2012 zijn binnen 20 minuutjes UITVERKOCHT! Vanaf nu kosten kaarten tot en met 31 december € 54,90, daarna € 59,50. www.fortarock.nl |
|
Heb er om 11:03 nog eentje binnengehengeld. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zojuist gepost op facebook: De kans bestaat dat er transacties mislukken, er kunnen dus nog early early bird tickets vrijkomen. Er zijn zojuist weer kaarten beschikbaar gekomen, voor de snelle beslissers is er nu een kans. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Voor die 4.60 prijsverschil wacht ik wel even de rest van het programma af. Slayer al vaak genoeg gezien en Anthrax doet me echt helemaal niets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou, weet je dat wel zeker? |
|
Zou ik het anders posten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hij doelde waarschijnlijk op de chemische stof. Ik weet dat, want ik herken slechte humor. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Beter dan geen humor. |
|
quote:Nee. Dan liever geen humor. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Je doelt eigenlijk op Miltvuur wat niet wordt veroorzaakt door een chemische stof maar een door een bacterie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: He jonge! Ik ook! Kramperen in de buurt!? Als alternatief voor elsrock!? Tot straks Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Worden er vóór 31 december nog meer bandnamen bekendgemaakt? |
|
quote:Met nachtelijke wandeling terug, hell-yeah. Wat mij betreft zelfde camping weer en een ommetje door het bos op de terugweg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Leuke bands al heb ik het wel een beetje gehad met Slayer. Maar na een dag bier wordt dat wel weer een mooie afsluiter. Ik ben persoonlijk heel blij met Anthrax, puur omdat ik dat vroegah geweldig vond. Hopelijk net zo'n beleving als Sacred Reich vorige editie. En er moet natuurlijk nog een vette metalcore band bij De tickets zijn ieg al binnen. [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 15-12-2011 11:01] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Zal het ook een circle pit worden om een vlammetje heen zoals op 3.53? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hahaha, hij zegt kramperen in plaats van kamperen. Wil je muilperen? |
|
Gaat Slayer op Forta Rock ook heel de Reign In Blood spelen? |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |