|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Slayer, Machine Head & Lamb of God doen niets bijzonders? Wat bedoel je daar nu mee? Geijkte setlist, imago, performance? Is dit een mening of zijn het feiten? an evil incarnation of DEATH! |
|
+ BENIGHTED + ASPHYX [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 16-03-2012 9:49] |
|
Wellicht niet het festival met super originele line-up (qua verrassende bands dan) maar fuckit(!) ik heb er zin in |
|
Komt nog één naam bij! |
|
Solstafir ook toegevoegd. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
+ SOLSTAFIR + ASPHYX + BENIGHTED Zeer goede lineup dit jaar! |
|
hmmm alweer Asphyx.....wordt ik niet echt enthousiast van, maar Benighted en Solstafir daarentegen wel!! |
|
Een heel mooi lijstje. Ik hoef lang niet alle bands te zien en dat vind ik wel lekker zo. Heb er zin in! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Asphyx! :D What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hmm, wat is er niet origineel aan de line-up? Slayer, Anthrax, Devin Townsend, Machine Head, Nasum, Messugah, ik ken geen enkel NL festival die deze namen geprogrammeerd heeft. Dikke bullshit dus, dat gemiep van enkelen hier. Alsof Ghost een originele band is, jammer dat het niet om aan te horen was. Boeiender |
|
quote: Ode aan den spreker! Ik hoop hier toch uiteindelijk nog heen te gaan hoor, de tieten wat een gave line up! |
|
Mooie laatste toevoegingen, maar ik denk er nog even over na. |
|
quote: Punt 1: Ik heb er erg veel zin in, dus mij hoor je niet klagen. Punt: Ghost is zuigt dank u. |
|
Uitstekende line-up! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Had het niet tegen jou qua zeiken. Boeiender |
|
Ook ik vind het een zalige line-up. Wilde al jaren Nasum, Devin Townsend en Steel Panther live zien.. Krijg dus als bonus Machine Head, Lamb of God, Slayer, Meshuggah en de andere bands erbij. Prima deal! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kei hard aanwezig. Ontiegelijk vette line up nu. |
|
quote: Dikke +1 wat mij betreft. Solstafir & Benighted zijn fantastische toevoegingen. Asphyx kan ik wat minder mee, maar zeker niet slecht. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: azijnpissen, heet dat toch? 100% anti-Kvelgeest |
|
Oh maar je citeerde me wel Ik luister nu ff Benighted, vette shit is dat. Kende ze eerlijk gezegd nog niet. Solstafir is niet echt mijn ding, Asphyx vind ik wel weer fijn Fijne line up, laat maar komen |
|
Toffe toevoegingen, nu ga ik zeker een kaartje halen. |
|
quote: Benighted is HARD. En als ze zo'n mooie show weggeven als tijdens EMM 2011 in de kleine zaal, dan zal de opener al alles verpulverend zijn! an evil incarnation of DEATH! |
|
Dat was wel erg vet inderdaad. Vorig jaar Fortarock was de openingsband ook de beste van de dag imo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Op zich is er ook niets mis met de line-up, als je voor het grote publiek gaat. Alleen heb je als "oude rot" de meeste bands nu langzamerhand vaak genoeg gezien en wil je er niet ook nog eens een smak geld (entree, reis, eten & drinken) voor neertellen. Voor de jeugd zal dit echter een prima line-up zijn. Ik ga persoonlijk toch liever voor de kleinere festivals en vooral voor bands die je nog niet zo vaak gezien hebt. Wat de openers betreft, dat zou natuurlijk ook geen reden zijn om voor te gaan, gezien de korte speeltijd die ze waarschijnlijk krijgen en het in verhouding duren entreekaartje die je ervoor aanschaft. Dokk'Em Open Air daarentegen doet het stukken beter, met een iets minder standaard line-up, wat speciale dingen erbij en een stukken lagere entreeprijs (voor 2 dagen!). Maar goed, dat is mijn mening... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |