|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Eens, het had voor mij best zonder Slayer en Anthrax gemogen. |
|
doe je het toch een weekje later, kom je op 2 juni langs! |
|
quote: :') Dit is getrol, toch? On a sidenote: ook jammer dat Wacken 2012 dit jaar van 2 tot 4 augustus is, net als ik in de achtertuin mijn festival wilde houden. Onprofessioneel en slordig van Wacken, hadden ze best even rekening mee kunnen houden. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Duveltjesrock (Gorinchem) is ook precies dat weekend |
|
Verduveld! |
|
quote: Joh. Boeiender |
|
quote: natuurlijk is dat getrol! hahahaha! wacken sux, carnaval bij jou vieren? I am mine own redeemer...! |
|
Iedereen is zo enthousiast over dit festival, ik ben benieuwd, kaartje is in de pocket |
|
Van mij mag Havok hun gecancelde show in Nijmegen van vorig jaar wel komen inhalen [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 10-03-2012 18:59] |
|
quote: Dat vind ik een puik plan, alleen is het dan wel één groot thrashfestival. Aangezien ze altijd gevarieerd programmeren ben ik bang dat die kans klein is. |
|
Komende vrijdag worden de laatste 3 bands bekend gemaakt. 2 Van die bands zullen de podia openen. Ik mis nog een of meerdere Nederlandse bands (ideaal om mee te openen) en een hardcore/metalcore band (voorgaande jaren altijd 1 of meer aanwezig). Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Zeer benieuwd welke 3 bands er nog bij gaan komen. Dit line-up is nu al weer erg sterk. Slayer & Machine Head!! Vette shizzle. Soulfly erbij? Nieuwe plaat is goed te doen! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Hun buget zal ondertussen toch wel op zijn? |
|
quote: Misschien idd "ijdele hoop". Geen idee hoe duur Soulfly is... Maar bijv. een band als Cattle Decapitation mag van mij ook! Ook geen idee hoe duur die zijn... Liever geen Heidevolk of zoiets erbij, dan heb ik teveel etenstijd tussendoor... an evil incarnation of DEATH! |
|
Dit hele festival is al één eetpauze |
|
Helemaal mee eens. Leuk dat het groeit dit festival, jammer dat het uitgroeit tot een standaard festival met totaal ongeinspireerde line up. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: mmm, ongeinspireerde line-up? Misschien weinig origineel, daar heb je wellicht een punt, maar ongeinspireerd? Er zijn genoeg mensen die wel zitten te wachten op Slayer, Machine Head, Lamb of God e.d. Deze bands hebben zichzelf inmiddels wel bewezen. Wat is volgens jou dan een inspirerende line-up? Is dat een festival met enkel underground bands op tha bill? an evil incarnation of DEATH! |
|
Vorig jaar kwam het met Kvelertak, Ghost en Gojira meer in de buurt van wat ik bedoel. Zeker niet allemaal bands waar ik echt blij van wordt maar wel interessanter dan Machine Head, Lamb of God ed die in principe niks bijzonders doen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nou, met deze line up ga ik wel in de achtertuin bierdrinken. Niets wat ik beslist wil zien... spelfout weggehaald... |
|
Mensen, er komen nog drie namen bij. Wie weet nog speciale namen! |
|
quote: Waarvan 2 openers, dus dat zullen nooit grote namen zijn. Je hoort mij trouwens absoluut niet zeiken over de line up verder hoor, op zich niets mis mee, maar voor mij persoonlijk niet een line up waarvoor ik een kaartje koop.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Nouja, Nasum, Steel Panther en Devin Townsend zijn nou niet echt namen die je op elk festival weer tegenkomt. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 15-03-2012 19:30] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De openingsact kunnen misschien juist bijzonder zijn! Ik laat me verassen! |
|
quote: Op naar het crematorium dus... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |