|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
- Dentz - Holysjit - Sorceress - Greycloak - Bloodcorpse - Verstikking - Ethereal - Mies - Vlekkie - Meridian - Tuup (maar nog kaartloos) - MR. N +1 (of 2) - Kurk +1 - collision-tammi - bvt en aanhang - Yowannuzz - Latebloomer (met (early bird) kaartje) - ColdheartMinor + 1 (Hopelijk kaartje morgen binnen dankzij marktplaats) - Woutjinho (vrijwilliger, rond 3 of 4 uur klaar bij de artiesteningang) - NecRobert - Myrddin - Blueprint (+ minimaal 6) - Adhd ( + 15) - despondency (als medewerker) - Ingrimd (als medewerker) - Vomitory - Mira (+ 4 nifters) -------------------------------------------------------------------------------- Bla |
|
Boeiender |
|
Iemand nog een kaartje nodig? Tegen kostprijs. Vriend van mij moet werken. In Nigeria. Gaat het dus niet redden. contact: jkh_kremer@hotmail.com |
|
quote: Je hebt mail |
|
Godverdomme Frans, ga eens wat anders doen dan de hele dag dit topic te zitten F5-en |
|
Ben waarschijnlijk opgelicht wat mijn kaartje betreft. Aangifte gedaan, maar goed, ik zoek dus nog steeds een kaartje! |
|
Gezocht-advertentie op Marktplaats gezet zeker? Er zijn mensen die de hele dag alle gezocht-advertenties afstruinen en 'toevallig' alles hebben wat je zoekt. Dan mag je geld overmaken naar een van hun 15 bankrekeningen en zie je het nooit meer terug. Slechte zaak dat dat nog steeds mogelijk is in Nederland. |
|
Je kunt kaartjes winnen op de Monster website. http://www.monsterenergy.com/nl/nl/promotions/win-a-forta-rock-festival-vip-experience-with-dave-lombardo/ Misschien een optie. Leuke bijkomstigheid is dat je dan ook Dave Lombardo op zijn petje mag poepen. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Jep, inderdaad. Gezocht advertentie. Kereltje was heel slim en overtuigend, kopie van ID en alles. Maar goed, aangifte is gedaan, rekeningnummer moet te achterhalen zijn, dus ik hoop op de een of andere manier toch op een goed einde. Maar goed, aan de andere kant ook een beetje eigen schuld. quote: Thanks! Altijd handig om te proberen. En dat Dave Lombardo gedoe is idd een leuke bijkomstigheid. Ik hoop iig dat ik er alsnog bij kan zijn; wat een line up, en ook voor de afterparty. |
|
quote: Dat heb ik op Marktplaats gehad met Lowlands kaartjes, ging om een behoorlijk bedrag. Ook aangifte gedaan en ondanks dat er nog zo'n 20 aangiftes tegen hem waren en gegevens achterhaald waren, na een jaar nog steeds niks van gehoord. |
|
quote: Haha, wat een geruststelling. Ach ik heb het geld toch al als verloren genoteerd dus ja, misschien heb ik nog geluk maar ik ga er niet vanuit. |
|
quote: Het rekeningnummer weet je toch? Ik heb ook wel eens gehad dat ik toen ik de betaling bevestigd had de naam zag veranderen in iets anders dan ik had opgegeven: m.a.w. je bent verplicht om die gegevens op te geven, maar het is een wassen neus omdat er geen enkele controle op wordt uitgevoerd of die naam ook wel bij de rekening hoort. Belachelijk, net als het feit dat iemand zomaar 20 rekeningen op zijn naam mag openen en dat er zelfs bij heel veel aangiftes tegen dezelfde persoon niets aan gedaan wordt. |
|
Juist, inderdaad, de echte naam achter de rekeninghouder moet te achterhalen zijn bedoel ik. Normaal wordt het teruggestort als naam + rekeningnummer niet overeenkomen, behalve dus bij de Rabobank, dat ben ik iig wijzer geworden... Ach ja, het is nu gebeurd, kan er nu niks aan doen. Hopelijk kan ik nog een kaartje vinden want ik heb er evengoed nog zin in. |
|
quote: Jij bent boekhouder? Wel kut om zo je geld te verliezen. Al weet iedereen dat de risico's aanwezig zijn, het blijft frappant dat dit soort oplichters hier straffeloos mee wegkomen. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 23-05-2012 18:44] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ben medewerker bij de milleudienst (hippie-nazi) Bij deze: ruim je zooi op zodat ik minder hoef te werken |
|
En voor de mensen uit Noord Limburg, er gaat een bus vanuit Sevenum, Horst, Lottum en Wanssum die kant op |
|
Ik zoek nog 'n kaartje voor Roel. Bla |
|
Ik heb misschien een ticket over, maar daar kan ik over een week pas een definitieve uitspraak over doen. |
|
Ik smeek je, mail remcormp at gmail dot com als 'ie vrij is. |
|
quote: Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
@Coldheartminor: kut zeg! Hier ook een keer gehad met concertkaartjes toen ik een gezocht advertentie maakte, ook aangifte gedaan, liepen er ook al een boel tegen hem en ze wisten wie het was. Nooit meer wat van gehoord. Dus ben bang dat je 't niet meer terugkrijgt OT: hopelijk is het op Fortarock net zulk goed weer als nu! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 24-05-2012 9:02] |
|
quote: Bij SNS ook niet hoor. Ze veranderen alleen de naam in je verzonden overschrijvingen, en daar moet je dan maar mee doen. |
|
Slecht vind ik dat hoor, dat kan dus betekenen dat als je bij een overmaking even een verkeerd cijfertje intikt je zomaar bakken met geld kwijt kan zijn... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |