|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moest vorig jaar de muntjes opmaken dus aanspreekbaar was ik niet meer |
|
quote:Was een nul te veel, dus 30.000. Maar als ik vergelijk met Pinkpop of Dynamo vroeger kan je vrij makkelijk tot aan het podium lopen. |
|
Geruchten volgens Rockblog: As I Lay Dying Baroness Cannibal Corpse Children Of Bodom Decapitated Hatebreed Killswitch Engage KsE heeft momenteel geen zanger en Baroness, KsE en Decapitated stonden in 2009 of 2010 ook al op Fortarock. [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 06-02-2012 9:57] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Als Cob, CC en Decapitated waar zijn... count me in! |
|
Ai het begon zo goed met Slayer, Meshuggah en Nasum maar wat ik nu allemaal hoor interesseert mij geen biet. |
|
As i lay dying heeft hun tour afgezegd... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mooi........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat soort nieuws maakt mij weer vrolijk |
|
Joepie! |
|
aanwezig in de biertuin, de pisbak en de muntenverkoop sletjes... I am mine own redeemer...! |
|
quote: IN de muntenverkoop sletjes? Moet een topdagje worden dan! Las ergens iets over Steel Panther op Fortarock. Dat zou wel erg vet zijn.. Zal wel niet gebeuren, maar toch. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat zou geniaal zijn. |
|
Na wat googlen vond ik niks dan mensen die op het festivalinfo-forum roepen dat het leuk zou zijn als ze zouden komen. Past er echt níet tussen gewoon Hebben we wel meteen een eetpauze... |
|
Steel Panther zou wel erg vet zijn. Niet goed, wel leuk. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Staan daags voor Fortarock op Rock am Ring, dus het zou goed kunnen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Soulfly heeft ook nog een gaatje vrij. Zou een mooie aanvulling zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Hoofdknallen op 20-02-2012 15:29] |
|
Lekker hoor, Devin Townsend ook op Fortarock! Althans, dat kan haast niet missen na de hint vandaag op hun facebook. Morgen 2 officiële aankondigingen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Steel Townsend & Devin Panther? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
+ STEEL PANTHER + DEVIN TOWNSEND |
|
Wat heeft iedereen toch met Steel Panther wat een kutband toen ze nog Metal Skool waren zat niemand erop te wachten.. Toen kut, nu nog kut... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zie nog steeds geen dringende reden om 60 euro hiervoor te lappen. |
|
Hele fijne toevoegingen! Voor mij nu al een geniale lineup. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: can't handle a joke? |
|
Het beperkte budget zorgde voorheen toch wel voor een interessantere line-up wat mij betreft. Er staan nu wel veel goede gevestigde namen maar niets bijzonders. Toch goed dat dit festival groeit... nu al benieuwd of het volgend jaar nog grootser wordt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |