|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou ook zomaar eens Motorhead kunnen worden ipv Slayer.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Nadat de hint is ontcijferd (zie hierboven), lijkt 't me eigeniljk niet, tenzij het zinnetje ook voorkomt in een lyric van Motorhead euu? |
|
Ik denk dat Daops bedoelt dat de deal nog niet rond is en mss ook niet rond gaat komen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Fortarock heeft gemeld dat de deal al helemaal rond is. |
|
Nou, waar wachten ze dan op? |
|
Eerst beetje buzz creeeren methinks.. quote: Mooi Alleen snap ik dan de opmerking 'Motorhead ipv Slayer' niet. Motorhead erbij= [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2011 16:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ze zullen volgende week zondag (4 dec) over de brug komen |
|
quote: Ja leuk, twee bands die ik niet hoef te zien... |
|
Motörhead is live erg leuk, tot ze aan het vierde nummer beginnen. Dan heb ik er vaak genoeg van. Slayer vind ik daarentegen een stuk vetter. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-11-2011 16:51] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Slayer, Anthrax & Meshuggah zijn de eerste namen. Netjes hoor! |
|
quote: Aanwezig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Met gepaste trots presenteert het FortaRock Festival de eerste drie namen voor 2012: SLAYER, ANTHRAX & MESHUGGAH Niemand minder dan het legendarische Slayer zal FortaRock op 2 juni 2012 afsluiten. De band is één van de invloedrijkste en gezichtsbepalende in het genre, al jaren een favoriet van vele metalheads en een lichtend voorbeeld voor de jonge garde. FortaRock is er trots op een van de grootste metalbands aller tijden te verwelkomen in Nijmegen. Anthrax uit New York is eveneens een van de meest toonaangevende bands in de metalscene. De band is inmiddels weer herenigd met zanger Joey Belladonna en bracht eerder dit jaar het geweldige nieuwe album 'Worship Music' uit. De Zweedse band Meshuggah hebben we al eerder mogen verwelkomen op FortaRock, in 2012 komen ze terug met een nieuw album in de achterzak. Meshuggah behoort tot een van de meest experimentele en grensverleggende formaties in de metalscene. |
|
VET! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jezus, wat een zaadbands. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja datte. |
|
Anthrax, daar zijn we bij |
|
Daar moejjuh dus snel bij zijn, die kaarten zijn nu zo weg... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Zaad, dat spreekt jou wel aan toch? Oh en nog geen vvk op de site. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: morgen meer info hierover |
|
Gaaf! |
|
Meteen alweer 3 prima bands! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dames, heren, allemaal even lachen.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ah, wel weer aanwezig denk ik, en al leuke bands (alsof ik er ook maar wat van ga zien.... LOL). Boeiender |
|
De voorverkoop voor het festival begint op zaterdagochtend 10 december, 10.00 uur. FortaRock heeft ook dit jaar weer een speciale early bird actie: de eerste 500 kaarten gaan weg voor €49,50 (per ticket). Let op: deze actie is slechts 24 uur geldig. Tot en met 31 december kun je kaarten aanschaffen voor € 54,90 (per ticket). Vanaf 1 januari 2012 kost een ticket € 59,50 (per ticket) Alle genoemde prijzen zijn excl. €1,50 servicekosten Tickets kun je direct bestellen op www.fortarock.nl, www.doornroosje.nl met iDeal, creditcard of bij een van deze voorverkoopadressen: State Off Art Metalstore, Kroese Arnhem/Nijmegen, Waaghals Arnhem/Nijmegen, Uitburo Nijmegen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |