|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bwahahahahaha! |
|
quote: Ik heb jouw adres doorgemaild naar vriendin die vorige week nog een kaartje zocht. Hopelijk is het nog niet te laat. |
|
quote: Tot nu toe ben ik nog niet benaderd, dus ze zal zeker op tijd zijn |
|
quote: En Anthrax speelt vroeg, dus er is zelfs nog een kans dat we ons daar nog iets sporadisch van gaan herinneren |
|
quote: Hmm, vriendin wil Sólstafir zien, dus ook op tijd op het festival terrein aanwezig. Ik kijk vooral uit naar Devin Townsend en Nasum. Boeiender |
|
Morgen niet voor toiletnegert spelen... maar bij het artiesten checkpoint staan! Ben door deze verandering van positie ook meteen 2 uur eerder klaar met werken! en daarna party machen! Your mother ate my dog! |
|
Voornamelijk erg veel zin in de optredens van Devin Townsend, Nasum en Steel Panther.. Meshuggah en Machine Head als bonus.. Slayer als ik dan nog overeind kan staan. Weer zit ook mee morgen geloof ik.. Zinnnn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Damn, vandaag via Marktplaats nog geprobeerd een kaartje te scoren en opgelicht! (en een aantal anderen met mij!) Naam in advertentie (en die ook bij het rekeningnummer stond) nagetrokken en er was een rockpubertje met die naam op Facebook te vinden, dus ik dacht 'zit wel goed'. Kreeg echter geen reactie na geld overmaken en na het natrekken van het rekeningnummer bleek dat deze al ooit eens eerder iemand opgelicht had. Damn!!! Geld kwijt en nog geen kaartje... Je kunt echt niemand meer vertrouwen zo. Nou ja, iedereen die wel gaat veel plezier en gelukkig is er geen regen voorspeld morgen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Waarom doe je dat dan niet als eerste? Wel balen trouwens |
|
quote: Als de persoon qua naam al zo op facebook te vinden valt dan vertrouw je dat toch meestal wel? En what are the odds dat er nog zo iemand met dezelfde ongewone naam een rekeningnummer heeft voor oplichtersdoeleinden... Ik had al 2 andere namen van advertenties nagetrokken en die vertrouwde ik niet. Gewoon balen. Ik ben iig nog voorzichtiger geworden qua internetaankopen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Nadat ik al eens opgelicht ben jaren terug met een Lowlands kaartje bel ik voortaan even met de persoon. |
|
Snel naar bed, morgen 8.30 al aanwezig zijn |
|
*bijna* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo en hup de auto in!! [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 02-06-2012 10:17] |
|
Toch jammer dat ik niet kan komen (waarom is het trouwens een maand naar voren geschoven? Like wth??), had Sólstafir ook graag weer gezien, drummer is chiiiiil Maar ja, eigen gig Veel plezier allemaal!!! Black seeds of bunny! |
|
Waarschijnlijk vanwege het aanbod aan prima bands |
|
Veel plezier voor de mensen die wel gaan. Het weer lijkt redelijk mee te vallen. Niet achterlijk warm, beetje bewolking, maar als het goed gaat wel een droge dag. Prima festivalweer dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gave dag. Heerlijk weer gehad! Vooral genoten van Benighted, Nasum en Meshuggah. |
|
Gaaf festival, lekker kleinschalig en een goede lineup. Geluid was kwa volume een aanfluiting, men mocht(van de gemeente?) niet harder dan 98 db draaien waardoor een band op 50 meter klonk als een radio die iets te hard aanstaat. Geluid bij Slayer stond volgens mij wel harder. Bands vd dag Meshuggah Steel Panther Slayer |
|
quote: +1, het volume was echt een dikke min, eigenlijk best wel lullig dat je voor zoiets 60 euro betaald. Verder erg gezellig, mooie onzin, en dit jaar wel bands gezien. Boeiender |
|
Tjah, als je het publiek alleen maar met speakers naast het podium wilt bedienen dan krijg je zoiets... [/aanname] |
|
quote: Hmm, dat is wel een goeie, als je in alle hoeken speakers met 98dB neerzet is het al beter lijkt me. Maar dan nog, metal hoort te beuken, en niets beukte, door het lage volume. Boeiender |
|
En dan draaien ze 110dB en die je oordoppen in die 12dB dempen. |
|
quote: Haha, ik gebruik geen oordoppen.... Maar goed, je voelt een band dan wel spelen, dat is onderdeel van de live ervaring. Dat was nu compleet niet aanwezig, stond voor de linkerspeakers bij Devin Townsend, en kon op normaal volume praten met de mensen naast mij. Boeiender |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |